• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • mitchi
    Anonym (KKAB) skrev 2009-03-25 17:50:02 följande:
    Ta och logga in på denna community: plastikkirurgi.mylava.net där har jag fler bilder och självklart mailar jag er två nu i ikväll efter träningen. :)
    man måste ju logga in men man kan inte regga sig. har skickat ett mail som det står. hur lång tid tar det ca innan man får svar.
  • Anonym (nya bröst på fre)

ÅÅåå... Jag har sån vansinnig beslutsångest!!! Pratade med min läkare idag om storlek. Har varit inne på 350 länge men är rädd att det ska bli för lite så hade i stort sett bestämt mig för 400 nu. Men när jag pratade med honom idag sa han att han hade inlägg på 350 och att nästa steg var 425.... ´Vet inte hur jag ska göra nu.. tänkt om 425 blir alldeles för stort?!? Men min läkare sa att hans erfarenhet är att om man står o väger mellan två storlekar ska man ta den större... då verkar flest bli nöjda...

Ni som har gjort, blev ni nöjda med ert val av storlek??
    Jag vill inte ha några JÄTTEbröst, men samtidigt vill jag ju att det ska synas lite med

Sorry, mitt "pladder", men jag var tvungen o skriva av mig lite...

• Anonym (KKAB)
    mitchi skrev 2009-03-25 21:58:22 följande:
    man måste ju logga in men man kan inte regga sig. har skickat ett mail som det står. hur lång tid tar det ca innan man får svar.
    Aha, dem kanske har gjort om sidan. Länge sedan jag var in där. Förut tog det inte lång tid att få bli registrerad.
  • Anonym (KKAB)

Sådär, nu har jag skickat bilderna så som jag lovade :)

• Anonym (xlnt)

Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-03-25 22:04:42 följande:

ÅÅåå... Jag har sån vansinnig beslutsångest!!! Pratade med min läkare idag om storlek. Har varit inne på 350 länge men är rädd att det ska bli för lite så hade i stort sett bestämt mig för 400 nu. Men när jag pratade med honom idag sa han att han hade inlägg på 350 och att nästa steg var 425.... ´Vet inte hur jag ska göra nu.. tänkt om 425 blir alldeles för stort?!? Men min läkare sa att hans erfarenhet är att om man står o väger mellan två storlekar ska man ta den större... då verkar flest bli nöjda... Ni som har gjort, blev ni nöjda med ert val av storlek?? Jag vill inte ha några JÄTTEbröst, men samtidigt vill jag ju att det ska synas lite med Sorry, mitt "pladder", men jag var tvungen o skriva av mig lite...
    Jag opades i måndags, lade in 375/400 och hade en b-kupa. Verkar landa på en liten d-kupa. Mina är verkligen inge jättebröst utan snarare lite för små, hade jag valt om idag så hade jag tagit större. Så ja, mitt råd är 425 då ;)
  • MammasÄlsklingar

Hur stora tror ni jag får .. har C om jag fyller 400 bakom?

• Anonym (På väg mot op.)

KKAB- tack så mycket för bilderna

jag har en kupa som pendlar mellan a - b... hade b innan jag fick barn men nu är det mer en a kupa, jag har också beslutångest om vilken storlek jag ska ta.. bestämde mig för 500 vid konsultationen, rädd att det blir för stort.. så jag är mer inne på att ta 480.. men tänk om det blir för litet. vilka problem vi har

• MammasÄlsklingar

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-03-26 07:46:48 följande:

KKAB- tack så mycket för bilderna jag har en kupa som pendlar mellan a - b... hade b innan jag fick barn men nu är det mer en a kupa, jag har också beslutångest om vilken storlek jag ska ta.. bestämde mig för 500 vid konsultationen, rädd att det blir för stort.. så jag är mer inne på att ta 480.. men tänk om det blir för litet. vilka problem vi har
    hehe jadu det e inte lätt..
    Men när jag provar 400 med ris i påse ser det jätte bra ut.. men jag vill inte att dom blir för små o inga pamela bröst :-P .
    Men 500 kanske inte blir så BAMSE stort om du har a kupa innan?
  • Anonym (På väg mot op.)
    MammasÄlsklingar skrev 2009-03-26 07:51:50 följande:
    hehe jadu det e inte lätt..Men när jag provar 400 med ris i påse ser det jätte bra ut.. men jag vill inte att dom blir för små o inga pamela bröst :-P .Men 500 kanske inte blir så BAMSE stort om du har a kupa innan?
    nej samma här, inga små men inga pamela bröst heller.. men hon borde ju ha typ 600- 700 i sina bröst tror jag dom är ju gigantiska

både min läkare och sköterskan som var inne tyckte båda att 500 såg jätte bra ut på mig.. men ändå så blir man velig och tänker en massa.. men som sagt man ska ju ta det det större inlägget om man velar så det blir väl 500 för mig.. vi får väl se.. är ju några dagar kvar till den 15 april

har du en liten eller stor c kupa nu?
  • MammasÄlsklingar

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-03-26 08:09:04 följande:

nej samma här, inga små men inga pamela bröst heller.. men hon borde ju ha typ 600- 700 i sina bröst tror jag dom är ju gigantiska både min läkare och sköterskan som var inne tyckte båda att 500 såg jätte bra ut på mig.. men ändå så blir man velig och tänker en massa.. men som sagt man ska ju ta det det större inlägget om man velar så det blir väl 500 för mig.. vi får väl se.. är ju några dagar kvar till den 15 april har du en liten eller stor c kupa nu?
    Stoor C
    men jag ska både lyfta o fylla brösten .. så ja jag vill att d fyller ut ordentligt *S*
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"