• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • TereseA
    Söta Nasse skrev 2009-03-20 15:20:16 följande:
    Nu har jag börjat blogga och kommer att skriva en del om min bröstoperation före och sedan när den är gjord. pojkbarnsmamma.blogspot.com/
    blir spännande..när var det du skulle göra op?
    Akiim är mitt liv 071004
  • jguz
    Anonym (HM) skrev 2009-03-20 10:54:37 följande:
    Jenny Güzel skrev 2009-03-19 23:02:34 följande: Kan jag få se om jag mailar dig?? Så kul att jämföra!
    Ja maila så skickar jag  :)

Kram kram
  • Söta Nasse

tereseA
    Jag vet inte. Ska på konsultation den 31a, sen får vi se hur länge dem tycker att jag måste vänta. Slutade amma i januari så det är väl lite det som styr.

♥ Renoveringen är igång redan ♥
  • rasmusomiranda

måste bara fråga
    kan man amma då man lagt in implantat
    haft mina ca 5 år nu
    och är gravid ligger under muskeln,, tacksam för svar..
    innan jag blev gravid ville ja ej amma men nu har jag ändrat mig..klart ja ska  amma

• Anonym (KKAB)

Jag tror inte att det ska vara några problem att amma om du har lagt under bröstmuskeln, det är vad min kirurg sa iaf. Grattis och lycka till!

rasmusomiranda skrev 2009-03-21 09:25:10 följande:
    måste bara frågakan man amma då man lagt in implantathaft mina ca 5 år nuoch är gravid ligger under muskeln,, tacksam för svar..innan jag blev gravid ville ja ej amma men nu har jag ändrat mig..klart ja ska  amma
  • Anonym (HM)
    måste bara frågakan man amma då man lagt in implantathaft mina ca 5 år nuoch är gravid ligger under muskeln,, tacksam för svar..innan jag blev gravid ville ja ej amma men nu har jag ändrat mig..klart ja ska  amma
    Som jag föstått så kan det bli problem om dom gick in via bröstvåtan, men annars borde det funka fint!
    Jag vet många som ammat med implantat.
  • jguz
    Jag tror inte att du får några problem...
    Har en kompis som fick barn efter sin operation och hon har ammat helt utan problem :)
    Men så r det kanske olika från person till person hur det blir...

Enligt min kirurg så kan det bli svårt att amma om man har lyft och tagit bort vävnad... men annars ska det i de flesta fall inte vara några problem
  • rasmusomiranda

ok..ne ja har bara implantat. dock e de lite hängiga men ser ju normalt ut..
    nöjd e jag.. de la in dem under:)

• Barnakär

19 år med små men välformade bröst, ska jobba som en dåre i sommar, spara och skaffa och inviga ett par sillisar till nyår.

Nu till frågan. Ni som gjort i Stockholm, har ni några för och efter bilder man kan få se? Vilka rekommenderar ni i Stockholm eller dess närhet (ex. Uppsala, Norrtälje osv)? Vad la ni in?

En allmän fråga, någon som vet någon bra sida där man kan få se skillnaderna mellan de olika inläggen?

En sista fråga som jag länge undrat, hur känns det? Känns det som innan eller känner man typ ingenting. Av någon anledning så ser jag framför mig att man inte har någon känsel all i brösten, att man typ bara har känsel i bröstvårtorna och att det känns som att man bara har någonting dött inom sig..?

• Flurhaj

Jag har börjat få tillbaka känseln.. Men det känns fortfarande lite som när benen har somnat om man sitter fel på golvet.. Men det kommer sakta men säkert tillbaka... Jag gjorde mina på strandkliniken.. Har tyvärr inga före bilder.. Fanns inget att ta kort på då.. hahaha... men efter bilder finns massor.. Men bara en här.. hehe...

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"