Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Anonym (A till E) skrev 2009-03-22 21:06:29 följande:
Ja men nu måste jag ju bara opereras där!
Skulle man inte kunna få se före- och efterbilder "A till E" ? Jag skulle verkligen uppskatta det då det här är en sak som ger resultat resten av livet. Jag är redan smal men vill träna mig mer slimmad så för stora är verkligen inte ett alternativ.
"På väg till op." Jag ser att du är anonym du med men om du har lust att dela med dig med för- och efterbilder så är du också jättevarmt välkommen! Citadellkliniken verkar verkligen som ett superalternativ!
Ni är jättevälkomna att maila mig på matildaruneskjold@hotmail.com, gärna för- och efterbild och en "sammanställning" på vad ni la i och hur allt gick och kändes och så. Ja, "på väg till op." får väll ta och maila senare!
Ja just det ja, någon som vet hur dom behandlar kapsellbildning? Om jag skulle få det efter en operation hos dom, hur står dom till det? Och sen, dom skriver väll ut smärtstillande?
Jag är superrädd att jag ska vakna och kräkas över hela golvet, skulle vara så jävla pinsamt.
Åh vad jag längtar! Går på laser för permanent hårborttagning också så nu börjar man ju faktiskt känna sig lite kvinnligare iallafall och nu, är det bara brösten som saknas!
Om jag får extrajobbet jag har sökt om, som jag sägs få svar om nu i veckan, så kommer jag antagligen ta ett lån och göra detta innan sommaren om det inte är allt för lång väntetid och så. Synd att vi inte kunde göra det tillsammans "på väg till op.", hade varit kul att dela erfarenheten på så sätt
Hej!
Va skönt att läsa att ni har klarat er relativt bra precis efter operationen. Jag ska göra min på fre, och är grymt nervös över hur det ska kännas när jag vaknar upp och hur bilfärden hem ska gå (har en timmes väg ungefär). Min kollega har skrämt upp mig och beskrivit det som det värsta hon gjort nånsin och sitta i en skumpande bil i en timme efteråt. Här verkar ni ju både ha åkt buss o varit ute o fotat efteråt
"Nya bröst på fre"
Jag tycker du ska bli uppskrämd! Föreställ dig det värsta så blir du lättad sen om smärtan faktiskt är mindre än vad du tänkt dig! Och du, lycka till! Vart ska du göra dom någonstans?
om man får en kapesellbildning efter operationen, fixar dom det för en självkostnad på ca 3000kr. dom sa också det att dessa fallen har sänkts dramatiskt med dagen teknik och inlägg m.m. så förhoppningsvis slipper man det. men det känns ändå tryggt att veta om de nu skulle hända att man är i trygga händer.
när du har bestämt operationsdag, kommer det papper hem ca. två veckor innan, där är bland annat ett recpet på smärtstillande
så man slipper gå och ha jätte jätte ont, heh. man ska börja knapra smärtstillande kvällen innan operationsdagen om jag har förstått det hela rätt. man ligger även över en natt för att dom ska se så man är ok och redo för hemfärd dagen efter, dom har mysiga rum och som sagt personalen är super trevliga.
ja, det hade varit roligt att dela den erfarenheten med någon annan, är en aning nervös inför hela upplevelsen, men gud va man kommer vad nöjd efteråt, hoppas jag i alla fall.
Barnakär- har du bestämt konsultations tid eller du kanske redan har varit på en? jag kan självklart dela med mig av hela upplevelsen när jag är färdig, kan även maila dig för och efterbilder.
Anonym (A till E) skrev 2009-03-22 21:21:55 följande:
Antar att det är fler än jag som har svårt att hålla koll på vad alla gjort och ska göra, så nu startar jag en lista. Skriv in erat namn och om det är konsultation eller operationstid ni har närmast i tiden samt vilken klinik. Vill ni som ska operera även skriva vilket inlägg ni funderar på så är det säkert några som är intresserade av det också
31/3 Söta Nasse Konsultation kosmetisk kirurgi
anonym(nya bröst på fre)
Lycka till på fredag. Oavsett om det nu skulle göra ganska ont så är det väl värt några dagars lidande? Så ser i alla fall jag på saken. Det varar ju i en evighet sedan när det är klart