Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
hemkommen från konsultation. behövde vänta så länge som till den 5/8 så att mjölkproduktionen inte triiggas igång om man opererar förtidigt.
det lutar mot pips högprofil 385 cc
usch lång väntan söta nasse. men jag undrar vad är pips?
jag ringde till min läkare idag och ändrade storleken på mina inlägg.. efter mycket tänkande ska jag nog hålla mig till 450 cc.. på konsultationen bestämde vi 500cc men jag tycker det blir för stort..
Anonym (KKAB) skrev 2009-03-30 19:28:06 följande:
någon som hittat nån info om pip? Har inte hittat mer än att någon skrev att dem inte är godkända i Usa och har då inte lika bra kvalité, men hittar ingen riktig info.
mitchi
jag känner mig lite osäker och kommer att gå på i alla fall en till konsultation. Anledningen till det var att hon sa att man inte alls får ont vid en kapselbildning och att dem gärna vill vänta 10-12 månader efter operationen med att åtgärda en kapselbildning. Jag träffade aina. Var du också hos henne?
gå in här.
translate.google.se/translate&sl=en&u=www.pipeurope.com/&ei=bh_TSfm5CpqJsAaKuKyZBA&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dpoly%2Bimplant%2Bprothese%26hl%3Dsv%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26hs%3Dnhv%26sa%3DX
glom den och ta denna i stället.
www.pipeurope.com/
ni kan gå in på att söka på poly inplants prothese.