• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Söta Nasse

konsultationen är i sthlm, men operationen görs i falköping hos kosmetisk kirurgi

♥ Renoveringen är igång redan ♥
  • MammasÄlsklingar

Söta Nasse skrev 2009-03-30 15:08:40 följande:

konsultationen är i sthlm, men operationen görs i falköping hos kosmetisk kirurgi
    ahh i see
    hoppas d känns bra ialf
  • sazzia

jag gjorde min i falköpnig för 3år sedan! super bra ställe!!
    Jag kommer att åka dit igen!!!!!

dock en STOR miss att fixa tuttar innan man skaffat barn,
    dom är långt i från lika snygga som tidigare.
    men får ta o fixa det när man skaffart färdigt.
    Dom ska ju ändå bytas efter ett antal år så =)
  • Söta Nasse

sazzia
    Jo, jag vet. därför har jag fått vänta så länge. Men nu blir det inte några fler barn, så nu är det dags för boobisar

♥ Renoveringen är igång redan ♥
  • Anonym (KKAB)
    sazzia skrev 2009-03-30 16:35:57 följande:
    jag gjorde min i falköpnig för 3år sedan! super bra ställe!!Jag kommer att åka dit igen!!!!!dock en STOR miss att fixa tuttar innan man skaffat barn, dom är långt i från lika snygga som tidigare.men får ta o fixa det när man skaffart färdigt.Dom ska ju ändå bytas efter ett antal år så =)
    När op. du dig och vilken kirurg? Jag var där för 3,5år sedan och op. av dr. Avni Abdui :) Jag är också nöjd. Dock en lång resa på över 100mil.
  • mitchi
    sazzia skrev 2009-03-30 16:35:57 följande:
    Söta Nasse skrev 2009-03-30 15:08:40 följande: jag gjorde min i falköpnig för 3år sedan! super bra ställe!! Jag kommer att åka dit igen!!!!! dock en STOR miss att fixa tuttar innan man skaffat barn, dom är långt i från lika snygga som tidigare. men får ta o fixa det när man skaffart färdigt. Dom ska ju ändå bytas efter ett antal år så =)
    Bytas?
    min vän gjorde sina där för 4 år sen och hon behöver inte byta sinna och det behöver inte jag heller.

och min andra vän har fått 2 barn efter op och hennes har nästan inte förändrats någonting.
    så det e individuellt.
  • mitchi
    Söta Nasse skrev 2009-03-30 12:57:13 följande:
    Själv ska jag på konsultation imorgon.. nervöst nu hihi
    det kommer gå jätte bra.
    du får berätta vad du tyckte sen.
  • Anonym (På väg mot op.)

Söta Nasse skrev 2009-03-30 12:57:13 följande:

Själv ska jag på konsultation imorgon.. nervöst nu hihi
    lycka till på din konsultation!

jag har en vännina som fött barn efter sin operation, o dom är minst lika snygga som tidigare och dom känns dessutom mer naturliga.
  • TereseA

Söta nasse:Lycka till..hoppas du kommer fram till vilken stl du ska ha.

Akiim är mitt liv 071004
  • Anonym (nya bröst på fre)

Söta Nasse: Hoppas din konsultation går bra idag!

MammasÄlsklingar och Anonym (på väg mot op.): Förstår att ni längtar, när man väl har bestämt sig vill man ju så gärna få det gjort!

Anonym (nyop.) Ang tortyr Bh... Jag har en vanlig sport bh, som jag ska ha på mig ett antal månader nu. Sen har jag ett spännband över tuttarna (eftersom mina inlägg ligger bakom musklen) som ska motverka att bröstmusklen trycker upp inläggen. Det ska jag ha i tre veckor.

Mitchi: Jag har oxå fattat det så, att rent generellt så ska man inte behöva byta ut inplantaten om det inte händer något speciellt med dom vill säga...

Nu efter 5 dagar känns det riktigt bra faktiskt, klarar ju det mesta själv och det gör nästan inte ont alls längre.. Känns mer som en "träningsvärk" och en liten obehagskänsla ibland. Imorrn ska jag ÄNTLIGEN duscha heeeeela mig! Då ska jag byta ut tejpen som sitter över ärren.. får se hur de ser ut där under nu..

Hur länge sov ni på rygg ni som har opererats? Jag tycker det är så svårt att sova på rygg.. men men.. va gör man inte för att vara fin!?!

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"