• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • TereseA
    Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-04-02 20:48:19 följande:
    Är nu en vecka sedan min operation och jag har inte så värst ont. Sticker till lite ibland och gör ont där ärren sitter när jag rör armarna för mycket men annars känns det ganska bra. Jag slutade med smärtstillande efter 5 dagar. Det som jag tycker är jobbigt är att jag sover så dåligt för jag får så ont i ryggen av att ligga på rygg. (jag sov bara uppallrad med kuddar dom första nätterna). Så inatt la jag en kudde under bröstet och la mig på sidan. Sov så ett par timmar och bytte sida sedan innan jag återgick till rygg. De va skönt att variera lite.
    låter..bra..verkar gått kanon för dig efter..tur att du inte hade ondare.
    Akiim är mitt liv 071004
  • Söta Nasse

mitchi
    det sa hon var för att man tog det i förebyggande syfte efterosm att ipren är inflammationshämmande. Så att man är helt säker på att man inte får en inflammation

Hade ju tänkt gå på en till konsultation idag, men ringde och avbokade den. Kändes inte helt 100 perfekt hos aina, men vi blev ju visserligen störda hela tiden av min 9månaders bebis, så hon kan ju ha missat en del pga det. Det är ju ändå inte hon som genomför operationen och hon var ju trevlig och så.
    Ska däremot ringa och se om jag inte kan få göra operationen i juni istället

♥ Renoveringen är igång redan ♥
  • mitchi
    Söta Nasse skrev 2009-04-03 07:08:38 följande:
    mitchidet sa hon var för att man tog det i förebyggande syfte efterosm att ipren är inflammationshämmande. Så att man är helt säker på att man inte får en inflammationHade ju tänkt gå på en till konsultation idag, men ringde och avbokade den. Kändes inte helt 100 perfekt hos aina, men vi blev ju visserligen störda hela tiden av min 9månaders bebis, så hon kan ju ha missat en del pga det. Det är ju ändå inte hon som genomför operationen och hon var ju trevlig och så.Ska däremot ringa och se om jag inte kan få göra operationen i juni istället
    jo det vet jag men jag undrar om det bara va på kkab som man får göra så.
  • Söta Nasse

Jag har faktiskt bokat in mig på operation redan den 24juni fast då hos strandkliniken.
    Dem har så lång väntetid så dem borde ju vara bra då dem är så populära.

Fick tid för konsultation först 8juni. Sen är min man hemma på 5 veckors semester, så det blir helt perfekt med operation då. Hoppas bara att jag tycker om kliniken sen också.

♥ Renoveringen är igång redan ♥
  • Anonym (75C-D)

Söta Nasse skrev 2009-04-03 12:32:22 följande:

Jag har faktiskt bokat in mig på operation redan den 24juni fast då hos strandkliniken. Dem har så lång väntetid så dem borde ju vara bra då dem är så populära. Fick tid för konsultation först 8juni. Sen är min man hemma på 5 veckors semester, så det blir helt perfekt med operation då. Hoppas bara att jag tycker om kliniken sen också.
    Ta inte illa upp nu men får jag bara fråga varför du skriver dem tre gånger när det ska vara de?
    Då är det ju bättre att skriva dom. Detta är ingen kritik bara en stilla undran från en som jobbar med språk. Jag vet att man inte får kommentera stavning men jag skulle så gärna vilja veta hur du tänker om det nu är medvetet att skriva dem?
  • Söta Nasse

anonym 75C-D

för att jag är en missanpassad småbarnsmamma hahah

Har tappat så mycket under alla de år jag varit hemma. Tappar ord ibland så att jag får säga dem på engelska. Men sen skiter jag fullständigt i grammatik också. Suger totalt på det och orkar inte bry mig om att lära mig det heller.

Jobbigt att du inte ens kan läsa inlägg utan att störa dig på folks felskrivningar

♥ Genomgår bröstförstoring den 24 Juni hos strandkliniken ♥
  • Anonym (nya bröst på fre)
    mitchi skrev 2009-04-02 21:04:07 följande:
    e det bara jag som fick äta ipren i 1 månad?
    Jag fick inte det rådet iaf..

Söta Nasse: Kul att du fick en tid lite tidigare! Förstår om du längtar, jag höll på och längta ihjäl mig, när jag väl hade bokat tid! )
  • MammasÄlsklingar

Söta Nasse skrev 2009-04-03 12:32:22 följande:

Jag har faktiskt bokat in mig på operation redan den 24juni fast då hos strandkliniken.Dem har så lång väntetid så dem borde ju vara bra då dem är så populära.Fick tid för konsultation först 8juni. Sen är min man hemma på 5 veckors semester, så det blir helt perfekt med operation då. Hoppas bara att jag tycker om kliniken sen också.
    Jag ska göra mina bröst 10 juni på strandkliniken.
    Oya kirurgen e såå trevlig där.
  • Anonym (xlnt)
    mitchi skrev 2009-04-02 21:04:07 följande:
    e det bara jag som fick äta ipren i 1 månad?
    Jag ska också knapra ipren i en månad. Hoppar dock över idag på inrådan av dom då de är tjejmiddag på g ikväll ;)
  • mitchi
    Anonym (xlnt) skrev 2009-04-04 15:44:15 följande:
    Jag ska också knapra ipren i en månad. Hoppar dock över idag på inrådan av dom då de är tjejmiddag på g ikväll ;)
    okej. ha en trevlig tjej middag. {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"