Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
mitchi
det sa hon var för att man tog det i förebyggande syfte efterosm att ipren är inflammationshämmande. Så att man är helt säker på att man inte får en inflammation
Hade ju tänkt gå på en till konsultation idag, men ringde och avbokade den. Kändes inte helt 100 perfekt hos aina, men vi blev ju visserligen störda hela tiden av min 9månaders bebis, så hon kan ju ha missat en del pga det. Det är ju ändå inte hon som genomför operationen och hon var ju trevlig och så.
Ska däremot ringa och se om jag inte kan få göra operationen i juni istället
Jag har faktiskt bokat in mig på operation redan den 24juni fast då hos strandkliniken.
Dem har så lång väntetid så dem borde ju vara bra då dem är så populära.
Fick tid för konsultation först 8juni. Sen är min man hemma på 5 veckors semester, så det blir helt perfekt med operation då. Hoppas bara att jag tycker om kliniken sen också.
Söta Nasse skrev 2009-04-03 12:32:22 följande:
anonym 75C-D
för att jag är en missanpassad småbarnsmamma hahah
Har tappat så mycket under alla de år jag varit hemma. Tappar ord ibland så att jag får säga dem på engelska. Men sen skiter jag fullständigt i grammatik också. Suger totalt på det och orkar inte bry mig om att lära mig det heller.
Jobbigt att du inte ens kan läsa inlägg utan att störa dig på folks felskrivningar
Söta Nasse skrev 2009-04-03 12:32:22 följande: