Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Jag gjorde en op för 1år sedan. I falköping, super bra ställe!
REkommenderar om du funderar på att göra!
Jag är rätt liten, 165cm o vägde då 52kg hade noll tuttar innan 70AA
o la in 375cc och fick 70D gelehallon implantat kallas det om jag minns rätt.
Skit snygga blev tuttarn! Slitz brudarna kunde minsan slänga sig i väggen i det fallet *skrattar hög*
Efter graviditeten, som inte var planerad (annars hade jag väntat med att fixa boobisarna) så fick jag 75DD. Tycker som är lite för stora nu =/ (aldrig nöjd =)
Dom är inte dirket lika snygga som innan, fast dom ser o känns betydligt mera äkta ut med en lite smula häng.. men jag gick ju upp 40kg under gravditeten och gick ner 35kg av dom på mindrenän 2månader, så skinnet hann väl inte riktigt med.
Dock ångrar jag lite att jag hade hunnit op:a tuttarna men jag hade ju inga barn i planerna (varken då eller nånsin) och jag vet inte om det beror på att jag op:at men amminigen på vänster sida var hemsk, det gjorde sååååå ont, dock inget på höger sida. SÅ ska nån av er skaffa barn, vänta med operationen!!!
Men jag läger gäran ut 40 pap till för flera barn vill jag ha, för dom är så underbara!!! Tänk vad "ung" o dum man kan vara *ler*
Så när jag skaffat färdigt mina kids blir det nya tuttisar igen.
Nån som vet hur man gör då, om man redan har op:at?
Blir det bara ett lyft o så är det kalrt?
Och hur länge efter att man vart gravid o ammat kan man göra en op?
skulle tippa på att mina är en liten 70 c, eftersom det är mycket lös hud sedan amning och graviditet. vad har ni valt för profil ni som är smala runtom? jag vill ju ha så de blir fina framifrån :)
Anonym (tuttar) - Jag tror dom rekomenderar att man ska vänta 6 månader efter avslutad ammning innan man opererar brösten, så att dom verkligen är helt återställda.
Hej tjejor! Är ny i tråden.
Jag var på konsultation på KKAB i Falköping igår. Och jag är såååå glad! Bokade operation 9/6. (2 lååånga månader kvar....)
och det blir Ivan Letterfors som opererar mig. Brösten ska jag lägga in ca 400ml i, högprofil förmodligen. Har idag 70B, och är 173cm lång och väger ca 58kg.
Sen ska jag även vid samma tillfälle göra ett litet ingrepp i underlivet, då min ena blygdläpp är mkt längre och större än den andra, det stör mig så mkt så jag tänkte jag gör det när jag ändå ligger där liksom!
För övrigt är jag 24 år och har inga barn, men en sambo... (som är väldigt emot detta..) :(
En till som funderar på en bröstförstoring. Jag mår inte dåligt över att jag knappt har bröst. Men jag skulle gärna ha ett par större bröst, trött på att inte kunna klä mig kvinnligt.
Men så svårt med alla beslut.
Finns det någon här som lagt in sina inplantat via armhålan? För och nackdelar. Varför har ni valt det ni har valt?
hej hej
Ska opereras på conturkliniken av Leif Perbeck. Nån som har gjort där, eller blivit opererad av Leif?? Ska göra en bröstförstoring och lägga in anatomiska. Blir förmodligen 440 cc.
Gör det för att jag inte har någon form kvar alls! Storleken spelar väl egentligen ingen roll, men när jag ändå ligger där tänker jag att jag ska få lite storlek också. Har aldrig haft särskilt stora, eller välformade heller för den delen :)
Anonym (funderar) skrev 2009-04-12 20:39:05 följande:
min operation är på onsdag.. börjar bli nervös.
på citadellkliniken i landskrona sätter dom in gelehallon via armhålan, men om jag förstått det rätt är det bara dom som gör det i sverige.. är dock inte säker.
jag ska i alla fall få mina gelehallon insatta via armhålan.
Anonym (snart) skrev 2009-04-13 17:28:52 följande: