• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Anonym (längtar)

Hej!
    Jag och min man har denna vecka bestämt oss för att lägga lägga pengar på en bröstförstoring. Jag är 24 år och vi har två småttingar 2 och 1 år gamla, ammat båda barnen så nu är det som två skinnpåsar typ :S Aldrig haft några större bröst. Har för tillfället 70 c, men det är mycket som är bara lös hud. Jag är 174 lång och väger 60 kg, funderar på hur stora man ska göra.. jag vill ha ganska så stora när jag ändå gör ;)

• Anonym (På väg mot op.)

nu är det bara en vecka kvar sen är det min tur på operationsbordet nu börjar man bli lite smått nervös och det pirrar i magen när man tänker på det. äntligen kommer det bli verklighet.

• Anonym (längtar)

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-07 08:38:49 följande:

nu är det bara en vecka kvar sen är det min tur på operationsbordet nu börjar man bli lite smått nervös och det pirrar i magen när man tänker på det. äntligen kommer det bli verklighet.
    vad är det för några ? :)

Anonym (längtar) skrev 2009-04-07 09:18:47 följande:

vad är det för några ? :)
    jag ska lägga in geléhallon, 450cc..
  • MammasÄlsklingar

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-07 09:25:56 följande:

Anonym (längtar) skrev 2009-04-07 09:18:47 följande:
    jag ska lägga in geléhallon, 450cc..
    Vad hade du för stl nu innan ?
  • cbr600

Hej!

Gjorde e bröstförstoring  för snart 5 år sen, har aldrig haft ont eller problem, Men någon som har erfarenhet hur det blir när man varit gravid? ser det likadant ut?
    (gjorde från obefintliga till 75 A/B)

• Anonym (75C-D)
    cbr600 skrev 2009-04-07 09:35:04 följande:
    Hej! Gjorde e bröstförstoring  för snart 5 år sen, har aldrig haft ont eller problem, Men någon som har erfarenhet hur det blir när man varit gravid? ser det likadant ut? (gjorde från obefintliga till 75 A/B)
    Det varierar nog hur de blir. Jag opererade också mig för fyra år sedan och har heller aldrig haft problem, nu är jag gravid i v 23. Undrar mycket över amningen, hoppas att de inte blir enorma
    MammasÄlsklingar skrev 2009-04-07 09:31:35 följande:
    Vad hade du för stl nu innan ?
    dom är väl en tom b kupa kanske? har inte köpt några nya bhar sen jag ammade min son.. inte haft någon lust hehe, skulle lägga in 500cc men ångrade mig så jag har ringt och ändrat det till 450cc, är en rätt liten o smal tjej.. och för stora kommer ju bara se dumt ut :-/ jag hoppas på att 450 blir lagom..
  • cbr600

He he.. nä det kan ju bli för mycket oxå.
    Fast undrar om man kan göra om det om det skulle bli problem (gjorde mitt via Malmö sjukhus), eller om det är något man får stå för själv?!

• cbr600
    cbr600 skrev 2009-04-07 09:45:55 följande:
    He he.. nä det kan ju bli för mycket oxå.Fast undrar om man kan göra om det om det skulle bli problem (gjorde mitt via Malmö sjukhus), eller om det är något man får stå för själv?!
    svar på  #329
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"