• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • mitchi
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-07 08:38:49 följande:
    nu är det bara en vecka kvar sen är det min tur på operationsbordet nu börjar man bli lite smått nervös och det pirrar i magen när man tänker på det. äntligen kommer det bli verklighet.
    gud vad roligt. var va det du skulle göra någon stans?
  • Anonym (På väg mot op.)
    mitchi skrev 2009-04-07 11:05:23 följande:
    gud vad roligt. var va det du skulle göra någon stans?
    jag ska göra det på citadellkliniken i Landskrona.
  • MammasÄlsklingar

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-07 09:44:50 följande:

dom är väl en tom b kupa kanske? har inte köpt några nya bhar sen jag ammade min son.. inte haft någon lust hehe, skulle lägga in 500cc men ångrade mig så jag har ringt och ändrat det till 450cc, är en rätt liten o smal tjej.. och för stora kommer ju bara se dumt ut :-/ jag hoppas på att 450 blir lagom..
    ahh..
    Jag e 171 lång väger 63-65 kilo... har en c kupa nu ska fylla 400 - 450
    Vad lagom är e nog vad man själv vill ha eller vad man ska säga
    MammasÄlsklingar skrev 2009-04-07 11:55:05 följande:
    ahh.. Jag e 171 lång väger 63-65 kilo... har en c kupa nu ska fylla 400 - 450 Vad lagom är e nog vad man själv vill ha eller vad man ska säga
    ja, det är ju bara en själv som vet hur man vill ha dom . men lovar att de som vill ska få se bilder när det är gjort. på konsultation testade jag med 500 och då skulle jag landa på en E-F kupa.. lite för mycket för min del, tar jag bort 50 så kanske jag landar på en D kupa.. vi får väl se hur resultatet blir, hihi.
    men jag tror ju att eftersom du redan har en C kupa kommr det nog bli bra med 400- 450 då har man ju skin att ta av om man säger så, förstår du? hehe.
  • Anonym (längtar)
    MammasÄlsklingar skrev 2009-04-07 11:55:05 följande:
    Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-07 09:44:50 följande:
    ahh.. Jag e 171 lång väger 63-65 kilo... har en c kupa nu ska fylla 400 - 450 Vad lagom är e nog vad man själv vill ha eller vad man ska säga
    hur stor är du runt? Jag funderar på att ta kring 450, men jag vet inte om det skulle se okej ut. Vill ha ganska stora, men vill inte ha så det ser bredare ut än själva bröstkorgen :P förstår du hur jag menar?
    jag brukar ha 70 c på bh och då knäpper jag alltid längst in. har inget måttband så jag kan inte mäta exakt nu.
  • Anonym (längtar)

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-04-07 09:25:56 följande:

Anonym (längtar) skrev 2009-04-07 09:18:47 följande:
    jag ska lägga in geléhallon, 450cc..
    samma som jag funderar på då :) vad har du valt för profil?

Anonym (längtar) skrev 2009-04-07 13:02:41 följande:

samma som jag funderar på då :) vad har du valt för profil?
    min läkare tyckte att hög profil var bäst för mig!
  • MammasÄlsklingar

Anonym (längtar) skrev 2009-04-07 13:00:41 följande:

hur stor är du runt? Jag funderar på att ta kring 450, men jag vet inte om det skulle se okej ut. Vill ha ganska stora, men vill inte ha så det ser bredare ut än själva bröstkorgen :P förstår du hur jag menar?jag brukar ha 70 c på bh och då knäpper jag alltid längst in. har inget måttband så jag kan inte mäta exakt nu.
    jag har 75 oftast runt längst in.

jag brukar köpa 75 D nu på bh stl men kirurgen sa att jag har en C kupa
  • Söta Nasse

Jag har bestämt mig för att avvakta med min operation och istället lägga pengarna på att renovera lägenheten. Sen kanske vi kan värdera lägenheten och få in lån till operation i bostadslånet.

39 tusen kommer man långt med på renoveringsfronten. Kan fixa alla sovrum och vard.rum samt köpa en massa garderober så att vi får undan alla saker.

Jätte dystert och tråkigt beslut jag har tagit, men det känns som att vi får leva på minimun hela sommaren annars och det är ju inge kul.
    Kommer ju ändå börja jobba om max 1år och då lär vi få det väldigt bra ställt, med tanke på att vi klarar oss på enbart min mans lön i dagsläget.

♥ Renovering för hela slanten ♥
  • Anonym (nya bröst på fre)

De här med storlek är inte lätt.. Jag la ju in 425cc (är 171cm o 68kg), och det tycker jag blev bra på mig.. skulle inte vilja haft dom större. Hade inga bröst alls innan typ och hamnade nu på en D-kupa.

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"