• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Jessica26
    Hannnas skrev 2009-04-16 10:12:01 följande:
    2007... haha ja han får nog barnvakt även om han inte är frisk när vi ska till förlossningen Jorå, han ska vara på dagis tis-tors (15h) någon vecka efter Y har kommit men ja, som du säger aldrig mer ensam Vi har oxå en PT vibe, är kanonnöjd än så länge, men då har vi ju inte provat den med syskondelen på så att säga... Köpte vår på 1klass o har hittills varit jättenöjda med servicen därifrån (köpte ju buggis där med)...
    Jag kunde inte hitta P&T på 1klass.
    Vad betalade ni för den.

Vi har hittat ett erbjudande på 8645:- inkl syskonsits cocoon och dubbelt regnskydd.
    ♥emilia♥ min underbara ängel är storasyster
  • Jessica26

Kickan vad skönt att det löste sig för er.

♥emilia♥ min underbara ängel är storasyster
  • lurksmulan
    Kickan 84 skrev 2009-04-16 10:22:43 följande:
    Nu ringde M och då tog det fart, i morgon skickar de ett helt nytt chassi. Jävla idioter som inte kan sköta sig med en gång...
    Vissa lyssnar inte förrän en man eller "vuxen" säger ifrån. Fånigt nog.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    Jessica26 skrev 2009-04-16 10:55:03 följande:
    Jag kunde inte hitta P&T på 1klass.Vad betalade ni för den.Vi har hittat ett erbjudande på 8645:- inkl syskonsits cocoon och dubbelt regnskydd.
    tror vi gav ganska jämnt 9000 för vagnen, syskonsits och cocoonen och dubbelt regnskydd.. så lite dyrare men ja, jag gillar dem så det var värt lite mer
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-04-16 11:06:04 följande:
    Vad säger ni om det här huset?www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/373351
    Helt ok, dyrt tycker ju jag men det är ju för att jag jämför lite vilket är fel... det måste ju omg in en annan uppvärmning för att det ska gå att bo där, elen är ju hutlös men kanon att det är vattenburet! köket kan ju göra att det inte stiger så mkt mer heller, vitvarorna var ju knappast nya... Härligt med gräsmattan på baksidan i söderläge med!!
  • after eight

Lurkan: Utav alla hus du länkat till var detta inte ett av mina favoriter. Men så är jag inte så förtjust i souterränghus heller.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Hannnas
    after eight skrev 2009-04-16 12:15:50 följande:
    Är Thezz iväg och föder, eller?
    hoppas
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7