• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan
    after eight skrev 2009-04-16 12:07:44 följande:
    Lurkan: Utav alla hus du länkat till var detta inte ett av mina favoriter. Men så är jag inte så förtjust i souterränghus heller.
    Här finns det väldigt mycket sånt.
    Jag gillar inte heller just det här huset, jag tycker inte om rum utan fönster, dessutom blir hallen väldigt mörk då.
    Vi har skrivit av det helt eftersom jag kom på att alla sovrum utom ett är på samma våning, vem ska sova ensam på en våning liksom?!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • after eight
    lurksmulan skrev 2009-04-16 12:33:40 följande:
    Här finns det väldigt mycket sånt.Jag gillar inte heller just det här huset, jag tycker inte om rum utan fönster, dessutom blir hallen väldigt mörk då.Vi har skrivit av det helt eftersom jag kom på att alla sovrum utom ett är på samma våning, vem ska sova ensam på en våning liksom?!
    Haha! Just det. Just det där med sovrummens placering var det som till slut knäckte oss på alla husvisningar och vi gav upp och byggde eget. Jag ville ha hela familjens sovrum på en våning och det var svårt att hitta hus med tre sovrum på övervåningen. Oftast var det bara två och så ett på bottenplan. Och med tanke på hur ofta vi får springa in och lägga ner våra barn, var det inte läge att ha en trappa emellan.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Kickan 84
    lurksmulan skrev 2009-04-16 11:03:09 följande:
    Vissa lyssnar inte förrän en man eller "vuxen" säger ifrån. Fånigt nog.
    Helt förjävligt faktiskt!

Jessica:Jag tycker ni ska skippa cocoonen, den är bara 62 cm lång och många barn är ju längre än så när de fortfarande ligger ner. Vi hade den aldrig och June låg istället i en påse. Men det finns ju även större liftar som passar, t ex babytravel.
  • zagolik

Hej på er!

Mår sååååå bra idag!!! Inget illamående och är superpigg! Har fått aptiten tillbaks så nu äter jag grillad kyckling Får väl se hur det blir till kvällen men jag passar på och njuter.

I em ska vi på visning på radhuset. Ska bli kul!

Hoppas thezz är inne på BB! Skulle hon sms:a någon?

♥ Emil 080327♥
  • Kickan 84

Hoppas också att Thezz är och föder!

Förresten, håll tummarna för att vi får barnvakt till helgen. Vi tänkte ta in på hotell, käka sushi och bara mysa. Välbehövligt.

• after eight
    Kickan 84 skrev 2009-04-16 12:55:50 följande:
    Hoppas också att Thezz är och föder!Förresten, håll tummarna för att vi får barnvakt till helgen. Vi tänkte ta in på hotell, käka sushi och bara mysa. Välbehövligt.
    Håller tummarna för att ni får barnvakt.

Vi har bokat den här helgen sedan länge. Vi ska ju iväg till Bjertorps slott och äta 5-rätters (hur man nu ska få i sig det) och rida på islandshästar och bara få sova i lugn och ro. Men nu när det börjar närma sig börjar jag få lite ågren för att lämna barnen. {#lang_emotions_surprised}
  • Hannnas

zago... härligt att höra att du mår bra igen jätteglad för dig för det är verkligen som man får livet tillbaks o du har ingen länk till radiset?

Kick... allt utom sushin lät härligt

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

AE: Alltid jobbigt att lämna barnen. Jag vill egentligen inte men vi behöver verkligen detta, för äktenskapets skull...

• zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-16 13:03:30 följande:
    zago... härligt att höra att du mår bra igen jätteglad för dig för det är verkligen som man får livet tillbaks o du har ingen länk till radiset?Kick... allt utom sushin lät härligt
    Tack snälla du!!! Ja,jag hoppas verkligen det västa gått över nu men just nu mår jag superbra. Känner mig inte illamående för 5 öre och det är värt att njuta av det så mkt det går Ja,du vet ju själv!

Jo,visst har jag länk...trodde jag länkat. Här är det.

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/392663

Väldigt hög avgift mot vad vi har nu. 3,500 men vi gillar det och sen är det ju vart det slutar på budgivningen. Men vi kommer ju få 1,3 för våran bostadsrätt vi har nu och köpte den för 925. 
    ♥ Emil 080327♥
  • after eight
    Kickan 84 skrev 2009-04-16 13:03:34 följande:
    AE: Alltid jobbigt att lämna barnen. Jag vill egentligen inte men vi behöver verkligen detta, för äktenskapets skull...
    Jo, som för oss, vi är i skriande behov av egentid.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7