• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • 2007
    zagolik skrev 2009-04-16 13:09:25 följande:
    Tack snälla du!!! Ja,jag hoppas verkligen det västa gått över nu men just nu mår jag superbra. Känner mig inte illamående för 5 öre och det är värt att njuta av det så mkt det går Ja,du vet ju själv! Jo,visst har jag länk...trodde jag länkat. Här är det.www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/392663Väldigt hög avgift mot vad vi har nu. 3,500 men vi gillar det och sen är det ju vart det slutar på budgivningen. Men vi kommer ju få 1,3 för våran bostadsrätt vi har nu och köpte den för 925. 
    Jättefint radhus, praktiskt att ha lekplats som syns från fönstret. Men som du sa kostar det ju en del. Men allt beror ju naturligtvis på vad ni har råd med. Nära havert var det ju dessutom vilket inte är fel.
    Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • zagolik
    2007 skrev 2009-04-16 13:24:48 följande:
    Jättefint radhus, praktiskt att ha lekplats som syns från fönstret. Men som du sa kostar det ju en del. Men allt beror ju naturligtvis på vad ni har råd med. Nära havert var det ju dessutom vilket inte är fel.
    Ja, det är superfint tycker vi. Gillar att det är tvättstuga och 2 badrum och sen tv rum & v-rum för sig. Men sen tänker jag...får vi ett 3:dje barn...vad gör vi då??

Lekplatsen är verkligen precis utanför med!!! Inte många steg från ytterdörren.

Vi har råd,det har vi. Gillar vi i det i em så kommer vi nog vara med och buda.

Supernära havet!! Inte långt ifrån där vi bor nu heller så det blir inte så stor förändring på läget.
    ♥ Emil 080327♥
  • 2007
    zagolik skrev 2009-04-16 13:30:25 följande:
    Ja, det är superfint tycker vi. Gillar att det är tvättstuga och 2 badrum och sen tv rum & v-rum för sig. Men sen tänker jag...får vi ett 3:dje barn...vad gör vi då?? Lekplatsen är verkligen precis utanför med!!! Inte många steg från ytterdörren. Vi har råd,det har vi. Gillar vi i det i em så kommer vi nog vara med och buda. Supernära havet!! Inte långt ifrån där vi bor nu heller så det blir inte så stor förändring på läget.
    Låter som om det vore perfekt för er, lova att berätta hur det går.
    Wilma 070519 och Lillknoddas Bf 090818
  • Hannnas

Zago... tycker det är jättefint!! Bra iordning, men dyrt, särskilt för att inte vara gaveln... men läget är ju AoO o har man råd så varför inte

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik
    2007 skrev 2009-04-16 13:39:19 följande:
    Låter som om det vore perfekt för er, lova att berätta hur det går.
    Precis så känner vi med

Ja, lovar att berätta hur det går! Kommer inte kunna låta bli det!
    ♥ Emil 080327♥
  • Hannnas

zago... får ni ett tredje sen så flyttar ni till hus

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma - väntar på lillasyster .?:*¨¨*:?.
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-04-16 13:50:15 följande:
    Zago... tycker det är jättefint!! Bra iordning, men dyrt, särskilt för att inte vara gaveln... men läget är ju AoO o har man råd så varför inte
    Ja.visst var det!! Gaveln hade ju varit toppen läge men det är tom havsutsikt från detta så det är inte helt fel

Vi har ju arv osv så vi har har ju en stor budget till just detta med boende och det känns helt okej ekonomiskt sen så får vi sålt denna så känns det ännu bättre.

Ja,blir det trejdje får vi väl se då vad vi gör...men det får bli en sladdis för sen ska jag plugga  efter denna. 
    ♥ Emil 080327♥
  • angiee

zago

Fint hus!
    Nu åker vi iväg & väljer köket på Tibrokök.
    Spännande! Vet ej vilka luckor de har i standardurvalet (som vi sagt att vi ska ha) men är sugna på en annan lucka utan handtag, tror dock ej att det är standard utan vi får nog pynta lite extra för den luckan. Måste kolla & räkna!
    Förresten...
    En tjej i min klass fick sitt 2a barn den 6e April. IGÅR dvs 1 vecka senare, är hon tillbaka i skolan, med bebisen. Hon ska fortsätta sina studier Hade med sig en kudde att sitta på (förmodligen ont i skrevet) & stora paddar innanför tröjan för att motverka mjölkstockning förmodligen. STACKARN tycker jag! Vill man vara ute & flänga när man är nyförlöst? Äsch, jag tyckte det jändes helfel, men alla får ju välja som de vill
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • MagdaA

god eftermiddag hinner inte läsa tillbaka men ville kika in å säga hej iaf. jobbat hela dagen och ska iväg igen efter middagen. ser ut som en kaos här hemma när vi jobbar mycket och sen håller dom på med ombygnationen av värmesystemet, rörigt rörigt!

ALex sov hela natten igen! har varit några stökiga nätter den här veckan mend et går helt klart åt rätt håll! 19.30-05.30, sen låg han å mös med pappa fram till 6.10, jag var redan på jobbet sedan länge då.

nån härifrån som försökt adda mig på msn? kände inte igen adressen så jag vågade inte acceptera.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7