• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen

Godmorgon alla!

{#lang_emotions_flower}GRATTIS HF!!!{#lang_emotions_flower}  hOPPas dagen blir fin. Perfekt present, sätra brunn är mysigt!

Hanna o Lurka, jag blir så avis när jag läser om era uppvuxna trädgårdar,  vi har ju typ inget än. Förstår inte att det måste ta 15 år innan man får en välvuxen fin trädgård

Idag är lovisa på dagis, R är iväg nu men vi ska försöka röja lite hemma sedan min mor o far kommer på middag direkt efter jobbet...

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • snöstjärna

Grattis på din dag HF! =)) Vilken underbar present!!

Vi har laggt ett bud på huset nu, får väl se vad det blir. Som sagt, tar de inte budet är det ingen katastrof. Vi har ingen panik. Jag känner själv att jag helst väntar till efter operationen innan jag flyttar .... men vi får se =) Skönt å vara inne i svängen igen.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • lurksmulan
    Thezz: Nej det är ju nackdelen när man bygger själv och börjar helt från början.
    Sen är ju fördelen med det att man slipper slita upp och kapa ner om det är sånt man inte vill ha. Eller om det är för mycket eller dåligt skött.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • zagolik

GRATTIS PÅ DIN 30 ÅRSDAG HF

Åhhhh,vilken bra present. Mysigt det låter! Kommer säkert gå bra med Max

Jag mår pyton! Spyr hela tiden. Som tur är så är H hemma från jobbet nu i 2 dagar. Så jag behöver inte ta hand om Emil. Vet inte hur det skulle gått annars.

Nä,nu e det dags igen!

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • angiee

Solen skiner !!!

Epilerar mina ben & det gör så saaaaaatans ont!!!! Varför skapades kvinnor med HÅR???? AJ AJ AJ! Nu laddade batterierna ur efter 1a benet, one to go!
    Huset brevid vår tomt är till salu. Nån som vill köpa & bli granne med oss???
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • angiee

På sista bilden (husets framsida) ligger det lite granar & skit i högra hörnet. Där börjar vår tomt

• Kickan 84

Zago: vilken vecka är du i nu? borde inte illamåendet ge med sig?

• angiee

Stackars Zago Jag hade turen att aldrig kräkas under graviditeten.

• Kickan 84

Jag spydde så att de ville lägga in mig, med J alltså, men det försvann i v. 13 så det var skönt. Med S var jag bara sjösjuk, kräktes inte...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7