• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • snöstjärna

angiee:
    Fint inuti men gräsligt yttre tyckte jag =)
    Å alldeles för högt pris för en annan .. å ja fel del av landet med ;)

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • MagdaA

angiee: ett hockeyproffshus

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • angiee

Snö

hihihi, ja men huset är ju helt nytt så inget har ju gjorts av tomten alls. Det blir upp till de nya ägarna. Dyrt? JA SÅ IN I HELVETE! Bra för oss dock, höjer ju värdet på vårt hus om det säljs för mycket!
    ღ ♥ ღ Vendla - vår livslånga uppgift & kärlek ღ ♥ ღ
  • MagdaA

Thezz: uppvuxna trädgårdar... du kan få lite av våran VILDvuxna trädgård om du vill vi akn byta, jag tar gärna en bit där det inte finns nått!

• snöstjärna

angiee:
    Ja det är ju positvt för er i alla fall =)
    Hade jag 5,5 mille så skulle jag nog bygga nytt istället för att lägga på det huset dock, gillade inte stilen. Men de e ju tur att smaken e olika =) Finns hus till alla.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • after eight

Hej hej!

Massa sidor att läsa igenom.

NO: Hoppas din man förstår att han bör ge dig sovmorgon ibland också, så där kan han ju inte göra!

Hanna: Visst blir man lycklig när man ser på sina barn? Såna där stunder får jag ibland också, tänka sig att jag kunnat vara med och skapa TVÅ sådana underbara barn.

Och på tal om er diskussion om prinsar och prinsessor: Jag har aldrig kallat mina barn för prins eller prinsessa, gillar inte heller det. Däremot kallar jag dem ofta för mina godisbitar eller för mina chokladpraliner, för godis är ju det bästa jag vet. Jag har nog en hel del udda namn på dem, Vincent kallar jag för lillfisen eller busefisen. Stackarn, han kommer få men....

Och jag tar gärna emot en del av er uppvuxna trädgård Magda. Inte lätt att odla trädgård på en sprängbädd. *suckar*

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • after eight

Och jag missade ju det viktigaste av allt: GRATTIS HF på din födelsedag!! Hipp hipp HURRA! {#lang_emotions_flower}

• MagdaA

ae: vaschego! fast nu var den ju inte uppvuxen utan VILDvuxen

• after eight
    MagdaA skrev 2009-05-07 11:30:31 följande:
    ae: vaschego! fast nu var den ju inte uppvuxen utan VILDvuxen
    Jaså? Ja, men det spelar ingen roll, vildvuxen kan man fixa till... *tackar och bockar*
  • MagdaA
    after eight skrev 2009-05-07 11:40:24 följande:
    Jaså? Ja, men det spelar ingen roll, vildvuxen kan man fixa till... *tackar och bockar*
    jo, de må hända, men inte alltid så lätt. biland skulle jag hellre börja om från 0 och göra allt nytt. men, samtidigt är det här charmen med att bo på en gammal gård på landet. det behöver inte va så petnoga.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7