• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MrsMurphy

Lurkan: Japp, men i det läget var det ju småskitar som kravlade runt på filt som det handlade om... Men om jag inte missminner mig så var det ruskigt smittsamt och just detta med med att byta örngott och så var rätt viktigt om jag inte missminner mig... Kan ju försöka undvika att han och Polly grejjar med samma saker om möjligt!

Nora är riktig sjukling idag så hon ligger nedpackad i soffan och tittar på Teletubbies nu.

Befinner mig i Teletubbieshelvetet!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Thezzizen

Lättja! Vilka härliga ungar ni har...!

Killen här har sovit hela natten, från halv elva till kvart över fem, då tvingade jag i han mat innan jagick upp, sen sov han till sju.
    Verkar vara  en sovdag idag för  sen har han sovit konstant..  så R och jaghar fått lite häck planterat!!

BVChar varit här idag, killen fick väl godkänt på vikten. Vägde ju 3125 i måndags o idag 3410, nästan precisfödelsevikt..   Och mina sår på brösten har försvunnit!

Vad gör allaandra idag då? tomt här...

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • MizzLizzy

Helt ego:

Ville bara säga att min BM ringde mig för en stund sedan och berättade att hon fått svaret och att allt såg jättebra ut Ingen DS alltså Åh vad glad jag är, äntligen kan man börja glädja sig åt detta. Hon vet ju också vad det är för kön och det var väldigt svårt att inte ta reda på det idag, men tänkte att jag ville prata med P först. Fast även om han nu inte vill veta i förväg så kommer jag nog att ta reda på det ändå Han sa att vi får prata om det i helgen.

Nu ska jag gå hem! Ses sen!

♥ Fanny ♥ 080130
  • Hannnas

Goddagens

Lättja... underbara ungar

Angiee... jadu, tänk så här, om hon vill ha dig där lika lite som du vill ha henne där så kan det ju bli rätt kul {#lang_emotions_djavulsk} gå bara dit, var skitsnygg o trevlig o njut av en fest o låtsas inte bry dig...

Thezzz... låter som er natt var precis som vår då o det var ju en kanonuppgång på dessa 5 dagar Noel har gjort

Även vi har haft bvc här idag, snuttis vägde ju sin födelsevikt redan i måndags på 3450 och idag ökat med 180g till 3630 Tyvärr är inte mina sår borta har snäckorna o de underlättar massor verkligen, men hade dem inte inatt och det fick jag o snorpan erfara imorse när hon sög lika mängd blod som mjölk... blä! gör fortfarande jätteont med... *suck*

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Det tar ett tag innan de läkt helt, men man måste använda dem hela tiden vid varje amning *bannar*

• zagolik

Gallina:

JIPPIE!!!!!! Sååååååå underbart härliga nyheter!!!!! Nu ska du bara njuta och tjöta nu på P om att veta kön....Hi,hi!!!

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • Kickan 84

La Gallina: Vad härligt! Tycker också att ni ska ta reda på könet, jag tyckte bara att det var härligt att veta!

• Kickan 84

Nu ska vi natta våra barn, första natten i samma rum!

• MissFörstånd

Lättja - Ohh vilka sötnosar! Vad stor lill-tjejjen blev!

Zago - vi visste inte kön och de är jag jätteglad för!

Hur tar man blodprov på sånna här små? Kan bvc kolla allergier?

Angiee - verkligen ett dilemma, men jag håller nog med hannah.

• Kickan 84

Miss: Likadant som man tar på vuxna, stick i fingret/armen bara. Vi har tagit på Seth när han var sjuk en gång.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7