• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MrsMurphy

Hanna: Misstänker att du fått detta tipset men lillgvbben här var också en sån som bytte tag och drog ut och bara snuttade vårta. Jag fick tipset att köra lite führeramning, ha ett bestämt tag om nacken och håll hela ungen rakt på sidan och knyck till dens huvudet när den är på plats så den inte kommer loss... Skitsvårt att beskriva och jag vet inte om nån visat dig den modellen så att du hänger med på hur jag menar...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Cia o krabaten

*Grinar*
    Usch vad jag har svårt för sånt där På Greys nyss alltså.
    Ta avsked från ngn som är döende, speciellt ett barn.

• Hannnas
    MrsMurphy skrev 2009-05-13 21:18:01 följande:
    Hanna: Misstänker att du fått detta tipset men lillgvbben här var också en sån som bytte tag och drog ut och bara snuttade vårta. Jag fick tipset att köra lite führeramning, ha ett bestämt tag om nacken och håll hela ungen rakt på sidan och knyck till dens huvudet när den är på plats så den inte kommer loss... Skitsvårt att beskriva och jag vet inte om nån visat dig den modellen så att du hänger med på hur jag menar...
    Jojomen! Den metoden fungerar ett tag men så fort man själv släpper det där greppet så släpper hon oftast med, även om hon hållt rätt ett tag, för inte orkar man hålla så i 20-30 min... men den varianten är provad, tack ändå för tips för ALLT mottages tacksamt

Morron förresten... idag är jag snart övergiven om 10 min åker A o kommer inte förrän ikväll gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh ska nog klä Y innan han drar...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Morron!

Jag blir galen, jag sover så dåligt! Oftast somnar jag ganska fort, för att vakna typ en timme senare och sen inte kunna somna om på en bra stund. Dessutom vaknar jag flera gånger på natten och brukar ha lite problem att somna om. Suck.
    Det här går i perioder iofs så det är väl inte världens största problem men det är så typiskt att när båda barnen sover och är tysta är det jag som inte kan sova!

Jag vet inte om någon här vet, men brukar den rörliga räntan ligga på 5-6% i vanliga fall? Eller är det bara de bundna räntorna som ligger där?

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Honeyflowers

morning

jag får såna jäkla magknipsattacker, brukar man få det som gravid eller`?!
    Gör så ont...

• lurksmulan
    Honeyflowers skrev 2009-05-14 07:32:47 följande:
    morningjag får såna jäkla magknipsattacker, brukar man få det som gravid eller`?!Gör så ont...
    Inte generellt som gravid skulle jag tro.
    Har du ätit något konstigt? Stressat? Ätit fet mat?
  • MrsMurphy

Morron!

Hanna: Synd att den inte funkade för här löste det sig tillslut och efter det så har gubben blivit raceramningarnas okrönta mästare. Snacka om storätare på kortast möjliga tid här... Men man kände sig som en idiot när man var bland folk för det här med amningen ska ju se så mysigt ut och så sitter man med ett riktigt fûhrergrepp på ungen! Jag satt väl så i en vecka eller så med amningskudden till hjälp och under tiden som brösten läkte så vi fick hygglig fason på det och tuttarna blev väl rätt härdade också för han gör fortfarande så men jag får inte ont av det längre när det sker. Men det krävs ju att tuttarna får läka ihop riktigt.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan
    Honeyflowers skrev 2009-05-14 07:38:01 följande:
    lurkan: inte vad jag vet,,, tänkte mer på att det möbleras om där inne i magen typ....
    Det är inget jag känner igen, men det betyder ju inte att det inte är andra som har det så.
  • Hannnas

*ammar*

lurk.. triiist att inte kunna sova o det är bundna räntan du tänker på...

lättja... jag är inte läkt än, har sår fortfarande

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7