Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
*ammar och lyssnar på gräsklipparen*
hej hej tjejer! Idag kanske jag hinner sitta här en stund och surra
JObbat på morron, direkt jag kom hem stack jag ut på en joggingrunda med hunden, å snart ska jag hämt aA på dagis, sen blir det lunch och lite hemmafix.
Fick höra igår att dom sett björnspår efter den väg där jag brukar gå, huuua!
vikken adress skickar man moderskapsintyget från förlossningen?
samma som alla andra FK papper, inläsningscentralen i Östersund.
Hanna: Nu har jag räknat 5% på två lån och 4,5% på ett annat. Lika bra.
Mina ögon var bra förresten. Han är en himla bra läkare måste jag säga. Fixar alltid så att jag kan få komma dit snabbt och på bra tider.
angiee: 7%!? Herregud! Det är jag inte säker på att vi skulle fixa med våra löner som vi har idag!
Thezz: Hur är det med armen idag?
Magda: Björnspår?! Oj oj, en sån vill man inte träffa på när man är ute! Reagerar inte er hund på det?
Lurk: när vi byggde låg räntorna på 3,5% ungefär.
Då räknade banken på det (delat på 3st bottenlån) och tror det var på det dubbla de ville att man skulle klara just då.
Hade en jättebra bankperson då och hon sa också att man alltid tjänar på att ha det rörligt i längden. OM man klarar de "tuffa tiderna" som nyss varit tex.
Men borde inte banken göra detta åt er?
Skönt att ögonen var ok förresten.
lurkan: jo, om vi skulle gå längs en väg där en björn gått skulle Elza absolut reagera. Hon brukar ju snusa rätt mycket. Dessutom är hon en korsning med jakthund inblandat och det märks, hon har det mycket i sig. Men nu har jag inte gått åt det hållet sen i söndags. var här i veckan som dom hade sett spåren. Har hänt ett par gånger att Elza tvärstannar och stirrat frammåt el in i skogen och VÄGRAT gå en meter till. Gissar att hon sett nån älg eller så, då brukar vi vända.
jag funderar på att göra en rejäl förä'ndring på skallen. håret alltså. har rätt långt nu, lite uppklippt å så, men blev sugen på att klippa ganksa så kort. några ideér någon? kanske finns det nån bra sida på internet där man kan få inspiration?