• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-05-14 13:03:11 följande:
    Hanna: varför inte sovit? å du, än om barnen är snälla osv så kan det vara skönt med lite lugn en stund. helt normalt å inget att skämmas över!
    Nä sovit dåligt med Y bara, hon äter så extremt långsamt nattetid o sen somnar jag ifrån henne o då halvslumrar jag mest iom att jag inte trivs med samsovandet, el det är mysigt men jag oroar mig för struntsaker... o när jag väl vaknar till o får över henne i vaggan så är det dags för nästa amning o då matar jag ju bara 2ggr/natt ändå... blöjbyten har A fått ta...

Bestämde mig för att följa med ut i skogen iaf... dödåligt samvete o rastlös o trött o ja gud vet allt, instabil kanske man ska kalla mig just nu
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

El eg kan man ju säga att hon äter 1gg/natt... el hur fasen man nu ska se det.. hon äter när vi lägger oss vid halv11-11, sen äter hon inte innan 04 och sen äter hon igen vid 06 o då ligger vi ju o drar oss bara efter det innan vi går upp.. el jag, hon fortsätter sova

• lurksmulan
    Cia: Men menar du 5% utspritt på 3 lån som t.ex 3%+1,5%+1,5%? eller menar du 5%+5%+5%?

Thezz: Jag hade en del synbortfall när jag väntade Polly. Ögonmigrän sa de att det var. Att det tjuter i öronen har jag haft länge nu, min kurator säger att det är stress.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA

Hanna: låter som våra nätter...jag sat tju å sov i soffan i vardagsrummet med A vid bröstet hela nätterna. han åt 2-3 ggr...

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • jazzy
    lurksmulan skrev 2009-05-14 13:17:02 följande:
    Cia: Men menar du 5% utspritt på 3 lån som t.ex 3%+1,5%+1,5%? eller menar du 5%+5%+5%?Thezz: Jag hade en del synbortfall när jag väntade Polly. Ögonmigrän sa de att det var. Att det tjuter i öronen har jag haft länge nu, min kurator säger att det är stress.
    Vi hade 3 delar när vi la lånen, då la vi en del på rörligt, en del bundet på 1 år, en del bundet på 2 år. det var olika räntor på alla tre. Nu liggar allt på rörligt, åtminstånde nåt år till...
    3 barnsmamma
  • angiee

Vore ju mysigt med en till bebis men så länge F:et hänger blir det inga fler bebisar!
    Det är KNIIIIP på hög nivå här nu & träningsvärken är här

• Hannnas
    angiee skrev 2009-05-14 13:45:40 följande:
    Vore ju mysigt med en till bebis men så länge F:et hänger blir det inga fler bebisar!Det är KNIIIIP på hög nivå här nu & träningsvärken är här
    kniper med dig!!!
  • lurksmulan
    jazzy skrev 2009-05-14 13:38:26 följande:
    Vi hade 3 delar när vi la lånen, då la vi en del på rörligt, en del bundet på 1 år, en del bundet på 2 år. det var olika räntor på alla tre. Nu liggar allt på rörligt, åtminstånde nåt år till...
    Vi tänkte dela upp det på tre delar men kanske låta det vara rörligt ett tag till.

Hur mycket har ni tjänat på att sätta in luftvärmepumpen förresten?
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • angiee
    Hannnas skrev 2009-05-14 13:48:11 följande:
    kniper med dig!!!
    Det är inte kul att kniiipa, undrar hur länge man ska hålla på? Livet ut sägs det? Då kan jag ju hoppa från en bro på en gång, BORING att kniiipa!!!

Lurk
    Ja, att ha rörligt nu r nog en väldans god ide! Vår bank (handelsbanken) Rek. att hålla lånen rörliga minst till årsskiftet - och att INTE binda så fort räntan smyger upp nån procentenhet. IS I MAGEN! Inte så lätt när det handlar om existens, men har man bra koll så åker man inte på storchocken
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-05-14 13:54:27 följande:
    Det är inte kul att kniiipa, undrar hur länge man ska hålla på? Livet ut sägs det? Då kan jag ju hoppa från en bro på en gång, BORING att kniiipa!!!LurkJa, att ha rörligt nu r nog en väldans god ide! Vår bank (handelsbanken) Rek. att hålla lånen rörliga minst till årsskiftet - och att INTE binda så fort räntan smyger upp nån procentenhet. IS I MAGEN! Inte så lätt när det handlar om existens, men har man bra koll så åker man inte på storchocken
    HATAR det med gaaaaaaaaaahhh så trist!

Nä nu ska vi ut till skogen o hämta nästa vedlass underbart att komma UT lite.. o inte ha barnen själv, Måns farfar har lovat honom traktortur så han är till sig i trasan här ute nu

Höres
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7