• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

Kickan: nää....de svaret ville jag inte ha. svamp tycker jag inte om hur ont hade du? gör ju inte jätteont, mest lite obehagligt. avvaktar väl å ser hur det ter sig. kanske nått hormonelt innan mens? som för övrigt borde va här typ nu.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Kickan 84

Magda: Från början var det bara lite obehagligt men sedan blev det värre och värre, när jag sökte hjälp blödde nästan slemhinnan för det var så irriterat. MEN det kan ju likaväl var något hormonellt för din del...

• MagdaA

Kickan: jag röstar på hormonellt

Nu blir det soffan en stund. helt slut, ska bli skönt med ledig dag i morgon. Jobbar helgen sen.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • angiee

kick

hur menar du prob. med nr 2? att du blir förstoppad eller hur menas?
    Jag känner ju av "inanmätet" på så sätt att det tynger ner lite, efter toabesök nr 2, sex och när jag sitter på huk. Det kan bli som en lite "skavande" känsla ibland Idag har jag inte känt ngt, det känns bara ibland. Men nu e jag ju kniiiipmästarinna åxå

• Kickan 84

angiee: Att jag inte kan ta i som man måste för att kunna göra det som behövs

Men jag har ju bristningar i bäckenbottenmuskulaturen som inte är ihopsydd så att jag har dessa problem är inte särskilt underligt. Men det är jävligt jobbigt, känns liksom som att man aldrig blir riktigt färdig på dass om man säger så.

• angiee

usch va jobbigt för dig! Lätt om man har diaree kanske, men det är ju inte vardagsmat så att säga
    Usch, det där med hönan är lixom ett kapitel för sig som JAG Inte tänkte på att man kan få problem med.
    SKit & pannkaka

• Kickan 84

HAHA, du är rolig du!

Nä, det är verkligen jävligt besvärligt. Nu hade ju inte jag kunnat göra något åt just detta men hade jag inte haft problem hade jag säkert skitit i att knipa och det hade ju antagligen inte blivit särskilt bra det heller.

• angiee

nu gnäller C på att jag är mer med datorn än med honom. Quality time på g!

Kram

• jazzy
    angiee skrev 2009-05-14 20:50:25 följande:
    nu gnäller C på att jag är mer med datorn än med honom. Quality time på g! Kram
    det är ju så det ska vara... ska man vara gift resten av sitt liv så behöver man NOT Quality time
    3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7