• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

Kikar bara in lite snabbt och meddelar att jag är väldigt OGRAVID. Testat neg och mensen är igång. Så flera dagar sen, men alltså INTE gravid, så nu behöver jag inte fundera längre. Känns såklart lite trist, klart man hade börjat fundera lite, MEN, samtidigt känns det bra, tajmingen hade vverkligen varit usel! Nu satsar vi på en 2011 istället

Kickan: samma här allvarligt funderat på en op, men i så fall när det är färdigt med barnafödandet.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Kickan 84

Magda: Trist, men kanske lika bra att hålla sig till "planen". Känns lite "otacksamt" att överväga op tycker jag, men gör det ändå, det känns hemskt att känna att man inte vill visa sin kropp på en strand... hua.

• Hannnas

Gokväll...

Läst igenom lite...

Magda... när man började läsa igenom lite i tråden så började det ju bli spännande... tills du bara förstör det i sista inlägget! fasen närå... men lite kul hade det ju varit men det är ju inte vad du önskar just nu eg så inte menat helt enkelt, fast mens är aldrig kul!... *sitter med avslag o surar*

Ser att ni pratat 2-års presenter guud kom med idéer!! trehjuling har M redan, utklädningskläder gillar han inte, får han bestämma skulle han springa "nakensnäcka" hela dagarna i ända ... kök roas han inte av (tyvärr)... böcker JA men triiist med bara det... så idéer tas tacksamt emot!

NO... shit det är ju bara 1 mån kvar herreguud vart tar tiden vägen!

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Någon annan typ av leksaker ni kan ha ute då? Typ ett sånt därnt tält, en koja eller något?

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-05-17 19:21:35 följande:
    Hanna: Någon annan typ av leksaker ni kan ha ute då? Typ ett sånt därnt tält, en koja eller något?
    mm ingen dum idé men iom att han fyller i aug så vet man ju aldrig med vädret o det är ju lite kul om det är nåt som går att använda även inne o längre tid? men bra idé, MER sånt
  • Kickan 84

Hanna: Jadu, det är så svårt eftersom min unge bara bryr sig om sitt kök, sina böcker och de där förbaskade teletubbies/höjdarna

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-05-17 19:25:31 följande:
    Hanna: Jadu, det är så svårt eftersom min unge bara bryr sig om sitt kök, sina böcker och de där förbaskade teletubbies/höjdarna
    haha ja teletubbies har ju varit favvo här ett bra tag (undrar ofta vad männskan som gjort de där figurerna gick på när han hittade på dem )

Köket är ju SÅN kanonidé tycker jag, o ert är ursnyggt! men fasen, går inte tvinga honom han blir irriterad på att det inte fungerar nämligen, sönder, konstigt är det enda han säger när han gått fram till ett... skitstörd på att det inte är "riktigt"...

Böcker ÄLSKAR han... o självklart kommer det inhandlas böcker men att bara ge det känns lite trist, för det är ju nåt han får ofta o det enda han får lov att tjata sig till t o m...
  • jazzy

God kväll...

Nån som kan reka en bra plattång??? Vill ha en bra + att den är smal...

3 barnsmamma
  • Kickan 84

Hanna: Seth är jätteduktig på att låtsas, han låtsasfikar ju te dagligen i sitt rum och tycker det är jättekul

• numberone

Hanna:

Mmm I know..... om en månad så är hon här.... 2 dagar gammal *skakar*

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7