Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Kikar bara in lite snabbt och meddelar att jag är väldigt OGRAVID. Testat neg och mensen är igång. Så flera dagar sen, men alltså INTE gravid, så nu behöver jag inte fundera längre. Känns såklart lite trist, klart man hade börjat fundera lite, MEN, samtidigt känns det bra, tajmingen hade vverkligen varit usel! Nu satsar vi på en 2011 istället
Kickan: samma här
allvarligt funderat på en op, men i så fall när det är färdigt med barnafödandet.
Magda: Trist, men kanske lika bra att hålla sig till "planen". Känns lite "otacksamt" att överväga op tycker jag, men gör det ändå, det känns hemskt att känna att man inte vill visa sin kropp på en strand... hua.
Gokväll...
Läst igenom lite...
Magda... när man började läsa igenom lite i tråden så började det ju bli spännande... tills du bara förstör det i sista inlägget! fasen
närå... men lite kul hade det ju varit men det är ju inte vad du önskar just nu eg så inte menat helt enkelt, fast mens är aldrig kul!... *sitter med avslag o surar*
Ser att ni pratat 2-års presenter
guud kom med idéer!! trehjuling har M redan, utklädningskläder gillar han inte, får han bestämma skulle han springa "nakensnäcka" hela dagarna i ända
... kök roas han inte av (tyvärr)... böcker JA men triiist med bara det... så idéer tas tacksamt emot!
NO... shit det är ju bara 1 mån kvar
herreguud vart tar tiden vägen!
Hanna: Någon annan typ av leksaker ni kan ha ute då? Typ ett sånt därnt tält, en koja eller något?
Hanna: Jadu, det är så svårt eftersom min unge bara bryr sig om sitt kök, sina böcker och de där förbaskade teletubbies/höjdarna
God kväll...
Nån som kan reka en bra plattång??? Vill ha en bra + att den är smal...
Hanna:
Seth är jätteduktig på att låtsas, han låtsasfikar ju te dagligen i sitt rum och tycker det är jättekul
Hanna:
Mmm I know..... om en månad så är hon här.... 2 dagar gammal *skakar*