• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Cia o krabaten

Magda: Ja det är lustigt det där.
    Jag vill ju inte ha fler barn.
    Orkar inte med oron med en ny graviditet och är nöjd, så nöjd, med mina 2 fina.
    Men ändå pirrar det lite i en liksom

• MagdaA

nu vill vi ju ha fler. men har sagt att det känns bättre att vänta. MEN, skulle jag bli gravid tidigare än planerat är det såklart välkommet ändå.

jaja, inte lönt att spekulera. Mensen lär komma vilken stund som helst.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • angiee

Nu är det helg i huset!

Hämta liten på dagis strax, leka i parken, laga god mat & dricka VIN!
    Imorgon fyller min C 27 år & det ska firas, sedan jobbar jag natt & missar euroschlagern. Skitsamma, Sverige vinner ändå inte

Kram alla!

• Kickan 84

Magda: Seth har ett minikök som vi byggt själva, med diskho, spisplattor och ugn, skåp, hylla m.m. Vi är inte riktigt klara med det ännu utan ska måla någon dag nu framöver, kommer bli kanonfint!

Du ska inte ta ett test ändå då?

• MagdaA

Kickan: bild på köket? lät superfint! Alex har ju en farfar som är jätteduktig på att snickra Testa? har inget test å nä, inte lönt heller. skulle som sagt inte kunna vara möjligt.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan

Magda: Säg inte det du, konstigare saker har hänt! Här har vi precis smällt i oss hemmagjord pizza och inväntar myskväll i soffan med Laban efter att Polly lagt sig. Pinsamt, vi sålde en grej på tradera som J skickade i förrgår. Men hälften av frimärkena satt ganska dåligt så han försökte tejpa dit de, men det har nog inte funkat för nu ringde killen och sa att han fått ett brev om att han måste lösa ut paketet. Pinsamt!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Kickan 84

Magda: Finns en bild i min blogg, men det är inte i närheten av färdigt där, men det syns nog kanske hur det är tänkt iallafall. gronasmaapplen.blogspot.com/2009/04/det-ska-visst-bli-ett-barnkok.html

Ska måla bakstycket med magnetfärg och sedan ska allt målas vitt, hyllan ska upp längst upp på bakstycket och en spishäll har jag gjort av plexiglas och ett utskrivet papper, ska även sy draperier att ha för hyllorna

• Kickan 84

Ja, sedan blir det en sån list man kan hänga saker på och lite annat smått och gott att pilla med

• numberone

Kickan 84 skrev 2009-05-15 19:17:37 följande:

Magda: Finns en bild i min blogg, men det är inte i närheten av färdigt där, men det syns nog kanske hur det är tänkt iallafall. gronasmaapplen.blogspot.com/2009/04/det-ska-v...Ska måla bakstycket med magnetfärg och sedan ska allt målas vitt, hyllan ska upp längst upp på bakstycket och en spishäll har jag gjort av plexiglas och ett utskrivet papper, ska även sy draperier att ha för hyllorna
    Det kommer bli hur fint som helst *inspirerad*
  • Kickan 84

NO: Längtar tills det är klart, ska ta tag i sybiten och målningen så fort uppsatsen är klar!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7