• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan
    ae: Det är bra att du är försiktig, min mage klarar ju fett väldigt dåligt överlag eftersom jag haft stressproblem och IBS under många år.
    När får du svar på proverna?

snö: Kanske nåt fint paraply inför hösten? Matlåda och vattenflaska för utflykter?
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • numberone

HEllo!!!

Här har natten varit lugn och det känns jätte skönt.... va lite otäckt där igår måste jag erkänna!

• lurksmulan
    NO: När är det dags egentligen? Du måste ta det lugnt nu, försök vila när Anders är hemma!
  • numberone
    lurksmulan skrev 2009-05-15 11:07:37 följande:
    NO: När är det dags egentligen? Du måste ta det lugnt nu, försök vila när Anders är hemma!
    Snittet blir om exakt en månad.... Ja kroppen verkar säg ifrån en hel del nu...
  • Kickan 84

Här hemma bli det trehjuling i tvåårspresent, utöver det kommer han få en docka, böcker och lite smått och gott till köket i deras rum (han älskar att leka att han lagar mat!)

• lurksmulan
    numberone skrev 2009-05-15 11:09:47 följande:
    Snittet blir om exakt en månad.... Ja kroppen verkar säg ifrån en hel del nu...
    Vad skönt att det inte är så lång tid kvar! Om det skulle dra igång av sig själv blir du akutsnittad eller?

Kickan: Det låter som bra presenter! Har han någon dockvagn? Laban önskade ju sig docka och dockvagn när han fyllde 2 har jag för mig.
  • Kickan 84

lurkan: ja, han har en emmaljunga från 60-talet som jag nyligen sytt bäddset till skitfin! s älskar dockor!

• numberone

lurk:

Ja precis fast ofta är det så gott om tid att det inte blir så akut ändå utan man tar det lugnt..... Det är bara om jag är fullt öppen och i princip har krystvärkar när jag kommer in som de inte snittar, det är värre för barnet och mig...

• angiee

Alltså mammor!!! Ett släkte för sig!

Vi är ett gäng som har alla våra barn på samma dagis & efter dagis samlas alla av ngn anledning i parken för att barnen ska få leka av sig. Jättetrevligt som oftast även fast jag inte gillar "mammasnacket" alls!
    Det blir alltid lite prat om vad ungarna gör, kan ,säger osv...

Så en mamma igår : - Jo min lilla XX pratar såååå mycket, så duktig.
    Vi andra: - Jaha, va roligt. Min XX pratar inte så mycket, va olika det är?
    Mamman:- Hhihih, ja men hon är så bra min unge, hon kan lixom säga allt... man förstår precis & hon är ju bara 1,5 år!

*SNARK!!!!*
    Jag hoppas vid min gud att jag inte låter sådär,

Mamman tuggade på i all avighet om hur duktid hennes barn är - och stolt måste man ju få vara!! Men det blir så löjligt. Min kan det & det & det & det----

Ja ni fattar!

KVINNOR ALLTSÅ!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7