Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Ha ha, stor humor.
Jag har ju haft ont i halsen lääääänge. Gjorde halsprov 14/3 som var negativt, och då såg de även en prick, men det var en virusprick. Sen har jag ju haft ont lite till och från och så bokade jag tid hos min husläkare för nästan tre veckor sen.
Nu har jag inte ont i halsen längre. Men pga J´s halsfluss tog han ett prov, som var positivt! Så jag är hemskickad med halsfluss! (av någon anledning har jag skrivit halsfluff varje gång) Jag får inte åka med och äta god lunch eller nåt! Skitsurt!
Istället ska jag äta penicilin tre gånger om dagen i tio dagar!
Jag citerar Alanis Morisette: "Isn't life ironic?" Angiee: Det är tyvärr typiskt för speciellt förstagångsmammor. Den här gången undvek jag trådar på FL för nyblivna mammor, för de tenderar att bli just sådär: Vad KAN era 3-månaders, 7-månaders osv. *suckar*
Lurk: Haha, då kan vi pencillina ihop
hallåj!
det här är mysko. känner mig totalt mensig, svullen å äcklig och mått illa hela fm, men tror ni tanten behagar dyka upp? nääää....vi drar på det lite till *suck*
varit handlat inför M´s kalas så nu ska jag baka medan A sover. Hunnit vara hos vänner och leka lite också och hämtat ett paket men en fiiiin klädställning som jag fyndade på blocket
Ibland går det fort med bussgods! Skickades från sthlm igår em, kom fram idag på fm!
ang 2-års present så ska A få en sandlåda, tänkte försöka önska det av farfar... en 3-hjuling blir det nog också men vi har tyvärr ingenstans här hemma man kan cykla, utom inne i lagårn typ... han kanske får ha den hos farmor. Sen skulle jag vilja hitta en fin spis också.
Kickan: vad har S för spis?
vi kör ju aldrig fullt ut oskyddat, avbrutet el med kondom.
Magda: KAN hända iaf
Men jag ve hur du känner det.
Väntade 3 dagar på min sist, men det var ju bara 2a efter förlossningen så då kan det ju vara lite oregelbundet.
Cia: min brukar ligga på 23-26 dagar, ibland 27. Nu är jag på dag 29... Även fast vi inte tänkt skaffa syskon än så kan man ju inte låta bli att hoppas. shit va besviken jag kommer bli när mensen kommer...