• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone

Jag klarar inte av syskonen Walhgren.... mina äggstockar knyter ihop sig totalt och skulle inte ens släppa igenom den minsta lilla atom eller nåt.... *blundar med ögon och öron när de sjunger och syns i bild*

• MrsMurphy

Hohooo!!???

Inga nattugglor här? Vid den här tiden får jag min datatid för då går grabbarna och lägger sig och gosar. Min gostid är under alla program som är på kvällen...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan

Morron!

Trött! Jag sover massor tycker jag, men är ändå skittrött. Det är väl alla bakterier jag släpar runt på säkert. Jag har varit vaken i över en timme men det känns som om jag precis gått upp.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA

godagens! jobbat å nu väntar bak och städ inför makens kalas i kväll. mår sådär mysko idag ocks, knas.

nån som har tips på vad man gör åt ENORMT irriterande och DRYGA praktikanter?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • jazzy
    MagdaA skrev 2009-05-16 10:14:35 följande:
    godagens! jobbat å nu väntar bak och städ inför makens kalas i kväll. mår sådär mysko idag ocks, knas.nån som har tips på vad man gör åt ENORMT irriterande och DRYGA praktikanter?
    Gödselstacken??? {#lang_emotions_wink}
    3 barnsmamma
  • Honeyflowers

magda: nu åker du o köper ett test! Din mens är ju för sjutton sen....
    Om JAG, med stopp i äggledarna kan bli gravid, så kan för sjutton du oxå bli det!!!!!

• MagdaA

HF: haha! ja, men ni hade väl iaf sex? Vi har ju inte kört fullt ut en enda gång... vet inte ens om vi hade sex dagarna kring äl. Å idag shoppas inget test. 2,5 mil till närmaste apotek och ingen tid att åka. Dessutom har jag mensvärk så den kommer nog när som helst.

Jazzy: vi har ju ingen sån, bara 2 stoooora brunnar. hmm... får försöka komma på nått. Han har varit där en vecka och har 5!!!!! veckor kvar. Jag höll på å kräkas åt han efter 2 dagar... *SUCK* Allmänt dryg och störande! Jag hoppas verkligen att jag inte var lika omogen och töntig när jag var 18!

• zagolik

Morrn!!!

Igår firade vi 5 år. Vaknade brevid ett litet paket. H hade köpt ett halsband från Eva attling. Jätte fint och passade mig perfekt!. Sen på kvällen åt vi god mat när Emil hade somnat. Men idag är jag trött

Idag är det fullt upp. Alla 08 bebisar här i Varberg ska ha en stoooooooor träff vid stranden så det blir fullt upp. 120 st 08:or var anmällda!! Galet vad skoj!!! Jag är med och ordnar så jag får sova sen i em. Längtar!!! Men det ska bli så kul att se alla små sringa omkring.

Nä,nu ska jag försöka få i mig lite gröt!!

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • MagdaA

ojoj! här var det lugnt! vad gör alla? ute i det fina vädret? Jag har jobbat och nyss lagt Alex. Ska lägga mig 1 timme jag också, mår inge bra och trött efter morgonens jobb. I kväll blir det grill!

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7