• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

jaha...tomt. testar igen.

känner mig alldelens blääää och mensig idag, men ingen mens (än) dyker väl upp under dagen. lika bra å ta det på en ledig dag så man inte blir liggande spå jobbet.

ska till en kompis idag så barnen får leka lite. i kväll blir det tårta när M´s föräldrar kommer. Nu ska jag försöka roa min griniga son en stund innan vi gör oss klar för ute lek. ha en fin dag!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan

Vet ni förresten? Igår bytte Laban sin älskade filt mot en sparkcykel! Så nu är filten kastad och han är en stor kille!
    Det gick jättebra igår kväll, inte ett ljud om filten, och inte idag heller!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • zagolik
    lurksmulan skrev 2009-05-15 08:16:05 följande:
    Vet ni förresten? Igår bytte Laban sin älskade filt mot en sparkcykel! Så nu är filten kastad och han är en stor kille!Det gick jättebra igår kväll, inte ett ljud om filten, och inte idag heller!
    Vilken bra ide! Stora killen!
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • snöstjärna

2åringar to be ju!
    Vad önskar sig era?

Redan börjat få förfrågningar om vad Jordan önskar sig. Å jag behöver uppslag! Tips? Ni med äldre barn? Ne med andra tvååringar to be?

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • lurksmulan
    zagolik skrev 2009-05-15 08:56:56 följande:
    Vilken bra ide! Stora killen!
    Vi gjorde ju på samma sätt när han gav bort sina nappar, då fick han ett stort Duplo-set som var skitdyr. Det ska ju kännas att det är värt att lämna bort sin trygghet.
  • lurksmulan

snö: Polly vill nog gärna ha en Pippi Långstrump-peruk. Vi var på kalas för en tjej som fyllde två, och hon fick en sån. Polly älskar ju att klä ut sig, hon är det enda barnet på sin avdelning som har på sig peruk och utklädningskläder typ non-stop på dagis. Och med tanke på hur stora ögon hon gjorde när hon såg peruken utgår jag ifrån att hon också vill ha en.

Morron AE! Hur mår magen?

• after eight
    lurksmulan skrev 2009-05-15 09:32:09 följande:
    snö: Polly vill nog gärna ha en Pippi Långstrump-peruk. Vi var på kalas för en tjej som fyllde två, och hon fick en sån. Polly älskar ju att klä ut sig, hon är det enda barnet på sin avdelning som har på sig peruk och utklädningskläder typ non-stop på dagis. Och med tanke på hur stora ögon hon gjorde när hon såg peruken utgår jag ifrån att hon också vill ha en.   Morron AE! Hur mår magen?
    Söööt Polly!

Det är mycket bättre tack! Än har jag inte givit efter för mitt sug efter chips, godis och allt annat fett och onyttigt, men jag har så sakt börjat drick te igen. Men jag är försiktig med maten. Men jag får i alla fall inte ont längre och jag får behålla allting.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • snöstjärna
    lurksmulan skrev 2009-05-15 09:32:09 följande:
    snö: Polly vill nog gärna ha en Pippi Långstrump-peruk. Vi var på kalas för en tjej som fyllde två, och hon fick en sån. Polly älskar ju att klä ut sig, hon är det enda barnet på sin avdelning som har på sig peruk och utklädningskläder typ non-stop på dagis. Och med tanke på hur stora ögon hon gjorde när hon såg peruken utgår jag ifrån att hon också vill ha en.   Morron AE! Hur mår magen?
    Det låter ju som en perfekt present åt Polly! =) Vet inte hur Jordan skulle uppskatta det dock, han kanske skulle älska det med! =)

Han har förälskat sig i en sån sparkcykel en mini ska som dagmammans barnbarn hade fått, så en sån ska han få i alla fall... men ja, nått mer måste jag ju "ha" på listan.
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7