Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
HF: nej, ingen mens. dag 31 och jag börjar misstänka ugglor i mossen. mår pyton... det här är verkligen konstigt. OM jag är gravid så är det ett under!
Under har skett förr i den här tråden
Kickan: de må hända, men vi har ju kanppt haft 6! Aldrig hört fullt ut utan skydd och ja... maken såg rejält förvånad ut när jag förklarade läget.
ska iväg å handla inför veckan så det blir ett stopp på apoteket också.
Magda: Det har du väl lärt dig på sexualkunskapen att det inte behövs något fullt ut
Kicka: mmmm....sant. men lurigt ändå. lär väl vara nån liten springare som rymt i förväg i så fall. MEN, nu vet jag inget än. Inte testat positivt så än är jag helt ogravid!
Haha, för ett test förändrar ju läget markant
Igår höll jag i en enveckas liten tjej på drygt 2,5 kg, så liten har ingen av mina varit. Hon var helt galet pluttig.
vi hade en 5-veckers här igår, men han föddes för tidigt så han skulle eg varit född idag, så himla fin! Kändes mysko att man kasnke har en sån på jäsning
Det är galet!
Ibland sköljs jag över av en känsla av vemod eftersom det är färdigt nu, men å andra sidan måste det ju vara stopp någonstans och kroppen skulle inte palla mera.
Kickan: säg aldrig aldrig. ni är ju unga. om 8 år kasnke ni är sugen på en till ![]()
Vill inte ens veta hur en kropp ser ut efter 3 barn, min mage ser för jävlig ut redan...