Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Kick... Nä då är det kanske inte så mkt att göra, bara en trist period som förhoppningsvis är väldigt kort... trist!
Magda.... ser härligt ut
Nä nu ska jag dra en kam genom håret, slänga på concealer och ge mig ut på tomten ![]()
Åh vilken irriterande huvudvärk! Morr! Prick på 4:e timmen börjar det göra ont igen. Nu har jag smörjt in nacken för jag tror att värken kommer från nacken och ryggen. Dessutom har jag sovit en stund med Polly, men det är så trist för jag känner mig mest vimmelkantig nu.
jazzy: Usch för så hög feber! Vad är fel?
Thezz: Antingen dricker Polly välling i soffan eller i sängen, det beror lite på när hon säger till att hon vill ha den. Sen går vi med henne till sängen, sjunger ett par sånger och så får hon lägga sig. När J lägger henne säger han bara godnatt och går ut, men det funkar inte när jag lägger henne. Då får jag sitta med henne tills hon somnar, vilket tar ca 10 minuter.
Hanna: Hoppas det! Så länge han inte springer och petar på June får man väl vara nöjd också
www.hemmapavargata.blogspot.com
Ellen på film när hon jagar efter dockan Fifii!!
Här är det knas med nattningen sen en tid tillbaka. Vi började med att vi skulle försöka bara lägga honom å gå ut, eftersom vi hade suttit på en stol i rummet tidigare. Å när vi började med att ändra på rutinerna så blev det skit. Har varit så ett par månader nu ...
Han är trött då vi går å sover, han äter vällingen i sängen. Somnar nästan. Men sen bryter det lös. Han får ett spel å ska bara stå, kastar nappen å grejer ur sängen. Det kan ta 1½ timme innan han väl somnar. Sista tiden har vi fått lägga oss nedanför sängen för att han ska lägga sig å sträcka in handen, då håller han handen å somnar.
Vet inte om det är nån sån osäkerperiod eller nått. Men hur vi än gör, vilken tid vi börjar ... det tar bara tid. Jag hinner somna innan honom ;)
Jaz... men vad är det för skit du har dragit på dig ![]()