• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MizzLizzy

HF: Jättefin mage!

Själv undrar jag om det blir några magbilder här denna grav. Känns som om min mage är lika stor nu som den var i v 25 eller nåt förra gången... bara att den är något mjukare i konsistensen (dallrig)

Har fått umgås med min sambo några dagar och det var verkligen välbehövligt. Jag har ju mått mer än dåligt sista tiden över vårt förhållande och liv. Har iaf äntligen fått prata ut och tala om hur jag känner och det känns så skönt. Fattar inte varför det ska vara så svårt att börja kommunicera bara...  Allt känns hur som helst mycket bättre nu och jag känner mig gladare över livet och lillebror.

P&F har varit ute en sväng nu på em så jag fick vila vilket var en välbehövlig lyx. Har haft sån huvudvärk sista tiden, tror att jag hade det en tid när jag väntade F också så det har säkert med grav att göra.

MAGDA: Vad kul det lät med betessläppet. Kom det mkt folk? Vi var på Barnes zoo i Slottskogen igår, men Fanny tyckte det var mer intressant att kolla in alla andra barn. Djuren var hon mest rädd för...  Hon skrattade i och för sig när hon såg en stor gris som kliade ryggen mot väggen.

♥ Fanny ♥ 080130 Lillebror BF 091108
  • MagdaA

heeej på er! verkligen varit lugna gatan här i tråden i helgen! Hoppas det betyder att ni/vi alla hunnit umgås mkt med familj och vänner, haft fint väder och kunna njuta utomhus.

Här har det varit full rulle med grävningen tors-fre-lör. Idag har vi varit "lediga" men ändå hunnit med massor. Alex har varit hur underbar som helst hela helgen. Han ÄLSKAR att vara ute och vi har varit ute från morgon till kväll. Han har varit världens goaste och hjälpt till å burit stenar och pinnar å allt möjligt.

Nu ska jag sanera en bajsig rumpa, sen tänker jag sätta A i badet, frösöka få bort det mesta av jord och grus. Sen tänker jag nog ta en lugn kväll i soffan. Micke och en kompis tog en mc-sväng.

LaG: det kom drygt 100 pers, så inte supermycket, men det är ju första året, och det SPÖ-regnade, så vi hoppas såklart det blir bättre nästa år.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MrsMurphy

Hej hej!

Nu är vi hemkomna från vedhögen i norr! Och ej att förglömma div vattenläckor och skit så nu har man att göra till semestern... *mutter*

Hoppas det är bra med er alla för det finns ingen möjlighet att läsa ikapp vid en frånvaro på nästan en vecka...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan

Morron!

Ja vi har varit ute mycket i helgen, i väldigt varierande väder måste jag säga. I lördags spöregnade det när vi var iväg och alla var genomblöta när vi kom hem, och igår var det toppenväder så alla hade tshirt.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • zagolik

Morrn!!

Snart ska vi iväg till öppna Förskolan....jag har inte känt bebisen på 2 dagar och är därför skit nervös inför i morgon bitti...men men säkert ingen fara men ni vet man blir ju nojjig för ingenting...ilf jag Sen på Söndag -torsdag är jag ensam hemma. Karln ska åka på kurs i Kista. Kommer bli tomt utan han....

Ha en toppen dag alla!Här skulle bli 25 grader och en stor SOL så det låter lovande!

Kram på er!!!

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
  • Thezzizen

Morron alla!

Här har det också varit en utehelg.  Varit iväg på friluftsmuseet här istan o kikat på djuren, pysslat ute i trädgården och bara inte gjort så  mkt faktsikt. inte så svårt iof när man har en bebis som har sovit sig igenom hela helgen, får väcka han hela tidenkänns det som

Förhoppningsvis håller det på att vända här hemma lite med gummis. Vi har lagt om nattningen helt och det har funkat ganska bra hittills. nappen är så gott som avvänjd hela tiden och utbrotten har minskat ordentlilgt iallafall. Dock strular hon lite med maten igen men men...

Här ska bli kanonväder idag också, tänkte röja upplite här hemma först nu och sen pyssla lite i trädgården och sola lite...

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Kickan 84

Goddagens!

Sluttampen på uppsatsen här, ska lämna in den på torsdag, nervös så att jag kunde smälla av men det ska nog gå vägen!

I helgen har vi varit på riktig skattjakt, rensat och grejjat på vinden hemma hos min pappa och även i ett förråd från farmor och farfar, så nu har vi hittat häftiga sängbord, stringhyllor och annat roligt. Dessutom massor med duplo till Seth, så han är i himlen

• lurksmulan

Åh vilket härligt väder! Jag har varit ute och gått en sväng på lunchen och är lite lätt svettig!

Kickan: Åh vad roligt det låter att hitta massa saker!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Kickan 84

Lurkan: Gratis är gott!

Härligt med promenad, ska också ta mig en om en stund.

• Thezzizen

Nu har jag lunchat lite, ska snart hämta på dagis o lilleman sover som vanligt... Enda fördelen med allt detta sovande är ju att man får lite gjort här hemma...

Kicka,  jag vill också hitta massa saker!  Och Duplo! Det är ju superlyxigt att hitta bara sådär,..  Och stringhyllor också!  Lycka till med uppsatsen!

Vi ska till lekparken efter mellis vi, ska se om jag lyckas packa med mig båda ungarna . Det är fullt sjå med två stycken måste jag säga ibland..

Ni som har två barn o är döpta måste fråga er. Håler på o flundrar på dop till lillkillen här i sommar. Vi ville ju döpa lovisa i min gamla dopkyrka men det fanns ingen mjölighet då då de inte har öppet så ofta o dessutom var det ju mitt i vintern. Nu vill jag j döpa llillkillen där istället.  Men blir det konstigt om de inte är döpta i samma kyrka, eller är jag kinkig?

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7