Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
ZAGO: Spännande! ÄR det en hyresrätt då? Lovar att hålla alla tummar jag kan
![]()
Kickan: Menar du att du har ett badkar fullt med Duplo om du lägger ihop allt?!
zago: Hoppas ni får lägenheten då! Har ni tittat på den?
lurkan: Inte hela, men halva... slängde i allt där för att diska upp allt och blev chockad över hur himlans mycket det egentligen var.
Morrn morrn!
Hade rätt när det gäller Nora och dagis, hon fullkomligt älskar stället! Igår när jag lämnade så hade det varit 5 minuters galen ilska men sen hade hon levt rövare och varit teaterapa och vid hämtning så var hon på kalashumör. Dock så har hon plockat upp div dumheter vid måltider etc så nu har man en unge som är mer vild än tam men iaf på strålande humör. Slocknade helt utslagen vid 7 och nattningen gick på nolltid och sen har hon varit medvetslös hela natten och fortfarande sovande.
Egil ska på sin 2 månaders kontroll idag och det ska bli spännande att se hur stor grabben blivit men någon nöd verkar det inte gå på grabben. Han är så himla lättsam och bara sover, äter och sitter i babysittern och skrattar.
Jag fattar inte hur detta gått till men jag hade inte i mina vildaste drömmar kunnat ana att det kunde flyta på så här smidigt och lätt med 2 små barn. Nora har ju blivit lättsammare sen han kom till jorden och han är den goaste lilla keruben så jag känner mig ruskigt bortskämd just nu. Hade man kunna få garantier om att alla barn skulle vara så här skulle jag lätt skaffa 10 till om jag slapp vara gravid...
Där var den jobbiga biten.
Morron!
*snörvel* Är det inte tröstlöst så säg, när man blir förkyld dagen efter att man avslutat en tiodagars penicilinkur?!
Morrn!
Jo Lurkan, det är tröstlöst. Din stackare!
I dag funderar jag på att sätta ut maken på Blocket....
Morron....
Lurka, fy f-n vad trist rent ut sagt...
Lättja, visst är det underbart när de älskar dagis!!! Jag lämnade lovisa idag o så fort vi kommer innanför grindarna så är inte jag värd vatten mer, ska helst åka så fort det går
. Så när jag åkte gungade hon för fullt med en av killarna där..
Någon som har tips om hur jag ska hantera två barn samtidigt vid nattning i morgon? Robban ska jobba 15 timmar imorrn så jag är ju känna att jag lever. Jag kan ju inte bara lämna lillkillen medan jag sitter med L...
Noel brukar alltid sova nu när vi kommer hem fr dagis så jag brukar få en del gjort, men inte idag nu vaknade han såfort vi stannade bilen.... Jag som skulle sola ![]()
Thezz: Nora har ju inte haft så många hela dagar då hon varit där själv så vid själva lämningen så blir hon skitarg men det släpper visst snabbt och sen är det full fart så vi har inte uppnått en bra lämning än men det kommer nog. Men imorse var det på med skorna själv och sprang till dagis men på plats blev det det klassiska gråta när mamma går, förutom att hon blir riktigt arg istället. Men det ger nog med sig snart som sagt. Hon virvlar ju runt där och har skitkul under dagarna så då känns det ju värt det.
Ingen aning om hur vid nattning förutom att tanka lillen ordentligt full och sovandes och tillbe högre makter att det förbli så. Killen nattar alltid Nora så jag fasar för den dagen då man måste fixa den kakan själv men nu har grabben blivit så stor och nöjd i babysittern/filten så han kan sprattla för sig själv rätt länge innan han blir förbannad. Dock kvällstid så är det ju en aningens känsligare... 
Lättja, ja just kvällarna är han lite kinkig killen här. Dagtid hade det intevarit några problem alls, då sover han sig genom allt..
Sitter o begär fp på fks sida, vill ändra min inkomst men när jag gjort det så går det inte att komma vidare, jag fastnar lliksom där. Eller är det enklare att bara skicka in papprena kanske?