Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Joline är nu 1½ och jag bara funderar lite på när ni bytte ut spjälisen?
NO - Vad duktig hon är!
Vi har haft mkt problem med Joline när de gäller sömn och läggning, men nu har de flytit på bra väldigt länge. Vi ger henne kvällsmat, byter om, borstar tänder, sätter på musik, lägger och går ut. Jag är glad så länge de funkar.
Herregud. Jag är så trött!
Jag tillät mig tyvärr att sova en stund med Polly igår eftermiddag, vilket gjorde att jag inte kunde somna igår kväll. Laban kom över till oss vid 00.45, då hade jag lagt mig igen efter att ha legat och tittat på film och komediserier. Men jag hade inte somnat. Jag somnade väl strax därefter men klockan var väl 01 iaf.
Sen vid 05.45 imorse drog ungarna igång och nu är jag på jobbet.
Dagens första alvedon är intagna för att hjälpa min stackars nacke och mitt stackars huvud. Tyvärr hjälper de inte mot tröttheten.
morrn morrn! Här fortsätter grävandet idag, men jag och Alex tänker fly jordhögarna under fm. Ska åka och hälsa på en kompis som har en dotter som är lika gammal som Alex. Sen börjar jag jobba kl 16. Min svärmor är så bra! Hon har lovat att serva jobbarna med lunch och middag idag
Sen passar hon Alex när jag åker till jobbet. Svårt för Micke att både ha koll på A och lägga ner slangen.
lurksan: ajdå. hoppas du lyckas kämpa dig igenom dagen! Jobbar du fulldag?
Morrn morrn...
Vi är lediga idag, klämdag ju...härligt med såna avtal!!!
![]()