• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • snöstjärna
    lurkan:
    Det har inte heller märkts nån skillnad. Mer än att han börjar bli gnällig framåt kvällen om han sovit för lite på dagen. Han sover 1-2 timmar numera. Förr över 3timmar ... verkar som han bara inte kan somna .. eller om det är tänderna å den långa förkylningen som gjort att det blivit så här.

Det ljuva i kråksången är att han gärna inte vill ha nappen på kvällen när han ska somna, så jag tänkte vi skulle försöka göra oss av med dem på kuppen.
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Kickan 84

Miss: Vi bytte strax innan 1,5 för att han klättrade ur och höll på att slå sig gul och blå, och eventuellt bryta nacken. Annars hade vi haft kvar den till minst 2 år, tycker det är bra med spjälsäng.

• Thezzizen

hej tjejer....

igår gick nattningen ganska bra, tid tog det men det var lugnt och stilla iaf och det känns mer värt än tid. nu läggs hon avR och ville själv ner i sängen ikväll.... kors i taket..

Pratade ordentligt om detta på bvc idag och vi ska prova lite själva nu annars har vi två alternativ att ta hjälp ifrån, men det känns bättre iaf.  Annars var vi ju där för att väga noel och han gick det ju inge nöd på precis. +400 gram på en vecka så käk får han iaf och jag känner ju att jag har ganska mkt mat också..

Annars har vi varit hos min mormor idag så hon har fått träffa noel för första gången  och har ganska nyligen kommit hem, ska slänga iordning lite käk när hon somnat bara.  Hoppas bara natten blir llugn sen, noel var superorolig inatt så jag har inbte sovit mkt.

jaz; kryat på dig?

Miss; vi har inte bytt än, men är på gång snart, så fort vi har fått bra rutiner här hemma...

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Honeyflowers

Gokväll

Nu har jag då äntligen kommit mig för o tagit ett magbild, 3:e denna grav, *skäms*
    Men nu finns den i galleriet ett litet tag om nån vill kika:)

• Thezzizen
    Honeyflowers skrev 2009-05-22 19:21:04 följande:
    GokvällNu har jag då äntligen kommit mig för o tagit ett magbild, 3:e denna grav, *skäms*Men nu finns den i galleriet ett litet tag om nån vill kika:)
    Du har sån fiiin mage!  är lite avis, min var inte alls sådär fin!  Såg nu på din presbild, vad stor Max har blivit och så söt!
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • jazzy
    Thezzizen skrev 2009-05-22 18:58:32 följande:
    hej tjejer....igår gick nattningen ganska bra, tid tog det men det var lugnt och stilla iaf och det känns mer värt än tid. nu läggs hon avR och ville själv ner i sängen ikväll.... kors i taket..Pratade ordentligt om detta på bvc idag och vi ska prova lite själva nu annars har vi två alternativ att ta hjälp ifrån, men det känns bättre iaf.  Annars var vi ju där för att väga noel och han gick det ju inge nöd på precis. +400 gram på en vecka så käk får han iaf och jag känner ju att jag har ganska mkt mat också..Annars har vi varit hos min mormor idag så hon har fått träffa noel för första gången  och har ganska nyligen kommit hem, ska slänga iordning lite käk när hon somnat bara.  Hoppas bara natten blir llugn sen, noel var superorolig inatt så jag har inbte sovit mkt.jaz; kryat på dig?Miss; vi har inte bytt än, men är på gång snart, så fort vi har fått bra rutiner här hemma...
    jo tack, bättre är det. Ingen feber men känns som om jag har stans träningsvärk i hela kroppen, lite yr men men..
    3 barnsmamma
  • MagdaA

Hej hej tjejer!

just kommit från jobbet.

här har det grävts heela dagen idag också. all slang är nere och våran kompis som kör grävaren är så himla duktig, gör allt så ordentligt och städar upp efter sig där han grävt. nu är det bara lite "småfix" kvar. gräva till en slänt, gräva ner en kapel å lite sånt...

i morgon ska vi vara på mitt jobb nästan hela dagen. Korna ska släppas ut och i år har vi öppet betessläpp, för allmänheten alltså, så det blir kul. Lite fika, ponnyridning å så. Jag ska ta dit en kanin med ungar också så att barnen har nått att kika på.

Snart dax för sängen här. kram å go natt!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan

Morron!

Fick sova till 7 idag och somnade normal tid igår så det känns jätteskönt måste jag säga.

Lite trist väder här nu men jag hoppas det blir bättre så att vi kan gå ut och leka en massa idag, kanske göra en rabarberpaj till eftermiddagen.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA

här är det underbart väder idag! Känns så kul iom betessläppet! Hoppas många tar chansen och kommer och kikar.

ska packa ihop mig och kaninerna nu. M och A kommer lite senare. Hoppas alla får en fin dag!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • zagolik
    Honeyflowers skrev 2009-05-22 19:21:04 följande:
    GokvällNu har jag då äntligen kommit mig för o tagit ett magbild, 3:e denna grav, *skäms*Men nu finns den i galleriet ett litet tag om nån vill kika:)
    Jäääätte fin magis!!!
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091027♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7