Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Hanna: Sådan var Isabel, hon åt hela tiden på kvällarna. Jag fick höra att det berodde på att mjölken var tunnare på kvällen och därför blev hon inte mätt. Med Vincent gjorde jag så att jag gav honom flaskan med ersättning på sista kvällsmålet. Men jag har ju haft två kolikbarn och det är banne mig inte kul. Just det där att de är otröstliga brukar ju vara ett säkert tecken på magknip.
Stackars lille Noel.
Hanna: För vissa blir tyvärr amningshjärnan permanent till slut. *pekar på sig själv*
hej hej tjejer! varit och grillat med jobbet nere vid tjärn. Riktigt trevligt. Alex avslutade dagen med att plaska ut i vattnet i bara gympaskorna. tur vi hade torra brallor och strumpr med.
vi bor nästan ute nu. har hur mycket som helst att göra. gräst ihop endel av åker med gräsmattan, höll på å kratta hela em igår så nu ska det bara sås. hade tänkt oss en rönnhäck först, men nu funderar vi på staket och några björkar...får se vad det blir. Har även gjort iordning mitt jordgubbsland, ska snart ta tag i en slänt där jag hade tänkt mig ett stenparti och lite marktäckare.
nu ska jag försöka få tag på tanten på FK. Hade bestämt att jag skulle ringa igår men hon svarade ju aldrig...
Hanna: Här är det kirskål, maskrosor, mördarsniglar, liljebaggar, röd och svartmyror och nu sist men inte minst en massa löss på rosorna så lycka till med de nya buskarna... ![]()
Tack så mycket tjejjer! ![]()
zago: vad skönt att allt såg bra ut Zago. Får vi se ngn magbild denna grav??!! *pik*