• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Thezzizen
    lurksmulan skrev 2009-05-26 19:55:46 följande:
    Thezz: Ja men du slutade inte amma för snart två år sen!
    Nä jag strör ju på den nu, den som skapades förra amningen...

Nu har jag en katt som leker sönder en fågel  i arbetsrummet, hon har dragit in den bakom så vi kan ibnte komma åt...  Ska nog kika in där sen o se hur många kadaver det kan ligga där...
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Kickan 84

Idag har vi handlat växter till våra rabatter, och till skillnad från alla andra vet jag inte ett dugg om vad jag köpt utan litade helt blint på tanten i affären att det skulle funka bra just där vi ska ha dem! Är ju helt ny på sånt här

Utöver det har fyndhyllan letat sig upp i barnens rum och sängborden i vårt rum, känner mig skitnöjd! Helt gratis ju! Bilder finns i bloggen.

Sen händer inte mkt, den där förbaskade uppsatsen bara som ska in på torsdag och det känns som att jag glömt något för jag får inte ihop en så fet diskussion som jag hade trott... tur att jag har lite tid att tänka!

• zagolik
    Honeyflowers skrev 2009-05-26 19:39:16 följande:
    zago: vad skönt att allt såg bra ut Zago. Får vi se ngn magbild denna grav??!! *pik*
    {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_tongue_out}Absolut inte denna gången!!!
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091102♥
  • Honeyflowers

joho då! Kom igen nu Du har ju sett alla vi andras....

zagolik skrev 2009-05-26 20:40:07 följande:
    Absolut inte denna gången!!!
  • Cia o krabaten
    Hannnas skrev 2009-05-26 13:36:01 följande:
    Jobbigt om N har ont i magen hur märker du att det är det? Y kan vara hysteriskt arg innan vi ska lägga oss men hon vill bara äta o äta, som om det inte räcker... trots att det finns...
    Hanna: Det är också bra att de gör så för att ev stå sig lite längre på natten.
    De laddar upp liksom.
    E gjorde så, men inte A och han har alltid vaknat mer om natten.

Sen kombinationen med att mjölken är tunnare också förstås.
  • lurksmulan

Morron!

Jag är hemma för stunden, Laban ska på hörselkontroll på bvc om en stund så fick en lite lugnare morgon idag.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • zagolik
    Honeyflowers skrev 2009-05-26 21:59:15 följande:
    joho då! Kom igen nu Du har ju sett alla vi andras....
    Visst är det kul med magbilder.. för vissa....inte för mig! Så nej...det blir inga magbilder att visa upp denna gången heller. Tar själv men det är inget jag tänker visa. Så är det med det.
  • numberone

Hejsan!!

Idag är det besök hos bvc och mvc.... På bvc är det 1-årskontroll, kan ni fatta att min skrutta blir 1 år om tre veckor. Jag kan verkligen inte förstå vart tiden tagit vägen. Ellen kommer idag att träffa den läkare som gav henne den kraftigaste medicinen som gjorde att hon sov i 5 dygn efter att hon fått 3 andstopp på raken, så han har verkligen sett henne när hon var som allra sämst egentligen. Ska bli roligt att få berätta allt som hänt på sistone och se hur han reagerar på hur hon utvecklats.

Lillan i magen har boxningsträning idag å det gör så fruktansvärt ont emellanåt. Jag har problem med vansinniga smärtor i bröstkorgen, det svider och har sig. När jag trycker där det känns så gör det kanon ont, så det är inte hjärtat i allafall. Känns även som om bröstkorgen är på tok för liten nu.... HUUA!

• zagolik

NO. Snart snart så är lillskruttisen nr 2 här!!! Jobbigt att du har så ont bara...

• numberone
    zagolik skrev 2009-05-27 09:37:21 följande:
    NO. Snart snart så är lillskruttisen nr 2 här!!! Jobbigt att du har så ont bara...
    Ja jag blir tokig, men överlever.... Anders har gått på semester nu så jag får mycket "hjälp" med Ellen och det är underbart! VEt inte hur jag ska hinna allt innan det är dags för lillan att titta ut... galet!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7