Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Idag har vi handlat växter till våra rabatter, och till skillnad från alla andra vet jag inte ett dugg om vad jag köpt utan litade helt blint på tanten i affären att det skulle funka bra just där vi ska ha dem!
Är ju helt ny på sånt här
Utöver det har fyndhyllan letat sig upp i barnens rum och sängborden i vårt rum, känner mig skitnöjd! Helt gratis ju!
Bilder finns i bloggen.
Sen händer inte mkt, den där förbaskade uppsatsen bara som ska in på torsdag och det känns som att jag glömt något för jag får inte ihop en så fet diskussion som jag hade trott... tur att jag har lite tid att tänka!

Absolut inte denna gången!!! joho då! Kom igen nu
Du har ju sett alla vi andras....
Morron!
Jag är hemma för stunden, Laban ska på hörselkontroll på bvc om en stund så fick en lite lugnare morgon idag.
Hejsan!!
Idag är det besök hos bvc och mvc.... På bvc är det 1-årskontroll, kan ni fatta att min skrutta blir 1 år om tre veckor. Jag kan verkligen inte förstå vart tiden tagit vägen. Ellen kommer idag att träffa den läkare som gav henne den kraftigaste medicinen som gjorde att hon sov i 5 dygn efter att hon fått 3 andstopp på raken, så han har verkligen sett henne när hon var som allra sämst egentligen. Ska bli roligt att få berätta allt som hänt på sistone och se hur han reagerar på hur hon utvecklats.
Lillan i magen har boxningsträning idag å det gör så fruktansvärt ont emellanåt. Jag har problem med vansinniga smärtor i bröstkorgen, det svider och har sig. När jag trycker där det känns så gör det kanon ont, så det är inte hjärtat i allafall. Känns även som om bröstkorgen är på tok för liten nu.... HUUA!
NO. Snart snart så är lillskruttisen nr 2 här!!! Jobbigt att du har så ont bara...