Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Goddagens
Hemkommen från bvc:s 1mån koll
, snorpan väger nu 4440g (nästan exakt 1kg+ sen född) och 56 cm (+5cm)... shit vad hände! stora tjejjen
Hon är vaken mkt mer, mer "med", följer jättefint med blicken, börjat vända sig från rygg till mage nu o sånt... kan ingen stoppa tiden!!?
*snyft*
Kick... du vet alltså inte ens vad eländet heter? jag är ju jättenyf
själv ska jag sätta en häckbit med luktschersmin inom snar framtid här, håller på att plantera en snöbollshäck med... massa häckar blir det här
Cia... ja jag ser ju hellre att hon "laddar" på kvällarna o låter mig vara på nätterna
räcker fint med att hon promt ska sova TÄTT intill mig...
NO & Lurk... lycka till på bvc o mvc idag ![]()
Det gick bra på bvc. Han hör precis som man ska. Skönt att det det inte var trassel med det också.
Vi var dessutom duktiga och cyklade till dagis, då blev det ju en extra runda för mig till jobbet sen.
Hej hej!
hej hej...
här är det fullt upp. har en son som är allt annat än nöjd, o har inte vart det sen igår em. hjälper inte ens att bära, nu har ja kunnat satt mig typ för första gången...
NO, lycka till idag!
Lurka, vad skönt att allt var bra..
Hanna, stora tjejen nu! Vad roligt!
Lurk... skönt att allt gick bra! o gott med en extrarunda
(hade behövt många sådana själv
)
AE... *vinkar*
Thezz... usch så trist att Noel inte är nöjd
kolik? passa på att vila o NJUT nu när han sover då... ![]()
Hanna, jo de är nog magen här. nu håller han på att slumra till lite på min arm efter ett gäng rejäla pruttar.. Dock skulle ja ju vilja att han åt innan ja hämta på dagis... Blir rolig kväl detta om ja komer ha en skrikandes på armen o en klängandes runt benen.
Hej alla glada!!
Thezz: Jobbigt med skrikig magbebis, kommer ihåg det där
Vi hade ett rent H*vete (kvällstid) från hon var 2 veckor till 3 månader. INTE ROLIGT! Bära, massera, ge droppar, bära, vagga, vyssa & STÅ UT!
Här är det lugnt. Vendla gör framsteg & pratar ganska mycket nu. 2 nya ord (varmt & kallt) kom i helgen, Tänk va de lär sig! Nästa vecka ska våra grundentreprenör börja med grunden! Tjoho! Det rullar på!
Jobbar sjukt mycket nu & har väldans massa i skolan. Läser medicin& det är ju inte mitt ämne direkt!
behövde ju inte oroa mig för det för nu är han vaken igen...
angiee... roligt med nya ord
... o behöver du hjälp med medicinen så är vi ju flera inom området i tråden så hojta bara om det är nåt ![]()