• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan
    angiee: Håller med Hanna, Vendla verkar ju inte alls vara sen i pratet! Det varierar så himla mycket har jag märkt. Laban har en kompis på dagis som knappt sa ett ord innan han var 2,5 år men då kunde han säga långa meningar direkt!

Jag kom precis in från biblioteket, de har bokrea där med start idag. Hittade 3 böcker åt barnen för 30:-. Perfekt.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • angiee

Nej fel ord kanske, hon är nog inte sen . det får iaf ta den tid det tar! Ingen stress

• MrsMurphy

Hanna: Jag sitter här med ren och skär bebisångest jag också. FY FAN vad snabbt det går och grabben känns redan som stora killen nun när det är mycket vakentid, oftast i babysittern där han sitter med de tysta skratten och pratandes.

Var på bvc igår på 2-månaders kontrollen och han fick verkligen med mycket beröm godkänt men tanten skyllde snabbt på att det är ju pga övertiden i magen som han är så klar och observant. Men mammahjärtat sväller ändå!

Nu är han 60 cm och väger 5670g så han har lagt på sig 2100 sen dippen där första dygnet. Synd bara att den vikten inte är tagen från min rumpa för jag efterlyser verkligen detta att man ammar bort kilon. Inte här inte! {#lang_emotions_yell}

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas

lurk... åhh bokrea! {#lang_emotions_tongue_out}

kick... känns skrämmande, skönt, förlösande, tomt o bara härligt va?

thezz... tycker så synd om dig/er ... själv är jag ensam med barnen från 14 idag, A åker direkt från jobbet o spelar match o kommer inte förrän vid 22 snåret ikväll... *jobbigt* men men...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Kicka, ja rå lök äts inte, o dragit ner på tillagad lök, paprika är borta o mjölk är också minskat på.  vad är de mer man ska passa sig för?

lurka, vad lyxigt att handla på bibblan!

Hanna, har du några mer bilder på Y?  ni har ju kunnat se massa på N ju.  ja är nyfis

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Hannnas
    angiee skrev 2009-05-27 13:20:30 följande:
    Nej fel ord kanske, hon är nog inte sen . det får iaf ta den tid det tar! Ingen stress
    Nää precis, man kan ju inte göra så mkt mer heller, det kommer när det kommer så gör det det med besked

Lättja... du o jag.... bebisångest o mördarsniglar, kirskål och glada skitungar...

För att vara lite lagom överjävlig så har jag gått ner nästan allt (ca 1.5 kvar)... men MEN... för att vända på kakan igen så är magen asful, det lilla som är kvar sitter där, huden är skitläskig! blivit "brunaktig" med... urk... FUL... jaja skitsamma... sen känns det inte helt normalt i hönan än heller, känns som man går runt med "luft" där nere konstigt va?
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-05-27 13:21:57 följande:
    Kicka, ja rå lök äts inte, o dragit ner på tillagad lök, paprika är borta o mjölk är också minskat på.  vad är de mer man ska passa sig för?lurka, vad lyxigt att handla på bibblan!Hanna, har du några mer bilder på Y?  ni har ju kunnat se massa på N ju.  ja är nyfis
    Åhh jag har inte laddat upp några än, får ta mig i kragen o göra det en dag {#lang_emotions_embarassed}
  • Kickan 84

Thezz: Rotfrukter, allt som är gasbildande egentligen. Seth fick jätteont i sin mage när jag åt choklad, så det kan också spela in. Pröva att ta bort all lök, även den tillagade. June klarade inte ens av buljong som var kokt på lök...

• Kickan 84

Hanna: Var glad att du inte känns som slamsor i hönan

Låter läbbigt med magen dock, min är lite "hängig" än tycker jag, men så är jag ju full av bristningar

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-05-27 13:28:04 följande:
    Hanna: Var glad att du inte känns som slamsor i hönan Låter läbbigt med magen dock, min är lite "hängig" än tycker jag, men så är jag ju full av bristningar
    Huga slamsor låter ju vidrigt... men dessa "bubblor" är inte alls kul faktiskt, känns som man går runt på en musprutt haha nämen seriöst så känns det helt galet...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7