Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Nej fel ord kanske, hon är nog inte sen . det får iaf ta den tid det tar!
Ingen stress
Hanna: Jag sitter här med ren och skär bebisångest jag också. FY FAN vad snabbt det går och grabben känns redan som stora killen nun när det är mycket vakentid, oftast i babysittern där han sitter med de tysta skratten och pratandes.
Var på bvc igår på 2-månaders kontrollen och han fick verkligen med mycket beröm godkänt men tanten skyllde snabbt på att det är ju pga övertiden i magen som han är så klar och observant. Men mammahjärtat sväller ändå!
Nu är han 60 cm och väger 5670g så han har lagt på sig 2100 sen dippen där första dygnet. Synd bara att den vikten inte är tagen från min rumpa för jag efterlyser verkligen detta att man ammar bort kilon. Inte här inte! 
lurk... åhh bokrea! 
kick... känns skrämmande, skönt, förlösande, tomt o bara härligt va?
thezz... tycker så synd om dig/er
... själv är jag ensam med barnen från 14 idag, A åker direkt från jobbet o spelar match o kommer inte förrän vid 22 snåret ikväll... *jobbigt* men men...
Kicka, ja rå lök äts inte, o dragit ner på tillagad lök, paprika är borta o mjölk är också minskat på. vad är de mer man ska passa sig för?
lurka, vad lyxigt att handla på bibblan!
Hanna, har du några mer bilder på Y? ni har ju kunnat se massa på N ju. ja är nyfis
Thezz: Rotfrukter, allt som är gasbildande egentligen. Seth fick jätteont i sin mage när jag åt choklad, så det kan också spela in. Pröva att ta bort all lök, även den tillagade. June klarade inte ens av buljong som var kokt på lök...
Hanna: Var glad att du inte känns som slamsor i hönan
Låter läbbigt med magen dock, min är lite "hängig" än tycker jag, men så är jag ju full av bristningar