Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
hej hej!
idag har jag och Micke shoppat! Eller ja, det är faktist Micke som har shoppat kläder! Kors i taket! Det händer verkligen inte ofta. Alex fick vara hos farmor en stund så hann vi göra bort allt vi hade tänkt, nästan...
Hann även hämta en hel hööög jordgubbsplantor hos en kompis så nu måste jag nog utöka mitt jordgubbsland.....
Micke ute på altanen och skruvar tillbaka golvet som legat i en hög när vi grejat med jordvärmen. Fick världens inspiration att göra altanen finare, fixa lite å göra den mysig, som den är nu används den knappt.
Ikväll har jag min sista träff för säsongen, sen ska bara kollektionen säljas iväg så blir det semester några månader
NO: Fiiiin mage! Avis avis! Sån fin magge hade aldrig jag.
Hanna: verkar vara pannkaksdagen idag
Micke ska steka pannkakaor åt han och M också, jag får hitta på nått annat.
NO ja en till om 1 år känns kanske liiite väl häftigt kan jag tänka mig
Magda... härlig dag! avis på dina jordgubbar!
Magda: Vad roligt med jordgubbar och att fixa till altanen! Våra jordgubbar sprider sig som pesten bara, vi rensar bort nästan allt i slutet av varje säsong och nästa år är det överallt ändå!
Hanna: Uttalar Måns R hyffsat? Polly kan inte det alls, det är bara J istället. "Min mamma hetej JAJIN" säger hon. Hon vill gärna använda samma bokstav i början om den finns någon mer stans i ordet. Som Laban heter Babal ganska ofta fortfarande. Och Emil, bästisen på dagis, heter Memil.
Lurk... nä R är jättesvårt, börjar komma emellanåt men absolut långt ifrån alltid... R blir J som du säger och även V är svårt, blir F...
Magda:
Jag är glad att jag klarat mig undan alla bristningar, har inte en enda på magen *peppar peppar* men jag har fått ett par på låren....
Hanna:
haha ne fy fasen jag orkar inte vara gravid på länge nu.... Kroppen är helt slut och jag är glad att det blir snitt för smärtan i bröstet hade inte varit rolig vid värkar eller när man ska trycka ut bebisen.... inte så som jag fick trycka med Ellen iallafall... Ett under att jag inte bajjade massa ![]()