Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
.. Ska prova o pllocka bort löken helt, svårt då vi äter mkt tillagad lök...men de får gå..Hanna, ser nu tycker du synd om mig? huga, jag fick snällt förklarat för mig i telen idag att han skulle jobba på söndag också o v24 skulle han vara i varberg. då kommer väl stora prövningen..
lättja, här verkar heller inga kilon ammas bort inte... vad roligt att han fick beröm!!!
Hej igen!
Jag vann viktuppgångstävlingen mellan mig och Ellen med hästlängder... enligt bvc-vågen hade Ellen gått ner 50 gr medan jag på mvc ökat till 91 kg. (+12kg nu) Inget roligt när loppan inte går upp i vikt, hopplöst detta!! Annars gick det bra för oss båda.... min mage är GIGANTISK, ligger över den översta kurvan.... jag som låg så fint kring mitten de första mätningarna... 38 cm idag så hon förstod att jag har ont i revbenen, det är nästan så magen går över dem sa bm.
NO: Jisses vilken mage du ska ha!
NO, vilket mått NO, imponerande! nästan så man vill se dig i helfigur
, fast jobbigt om det gör så ont såklart!
NO... shiiiit vilken mage
bild!
thezz... inget kul
...
thezz... hur är nätterna hos er nu förresten? L o N?
hihi får slänga in en bild senare..... jobbigast att sitta eller ligga men ok när jag står så gör det ont i de nedre regionerna... men jag ska bara stå ut i 2 veckor och 5 dagar till ju så det ska nog gå bra
Jag tappade ju alla kilon som jag fick denna grav under de första veckorna men tyvärr är det ju ca 20 till som jag vill ha bort men som sitter bergfast. Trodde att det skulle fortsätta gå nedåt men inte ett skit har hänt på 6 veckor! 
Thezz: Jag tycker skitsynd om dig! Nästan så att man skäms när man har det så här lättsamt för så här smidigt borde det inte vara med smått. Jag har ju sovit kalas sen den dagen han anlände och han är verkligen den nöjdaste bebisen. Gick nyss ut och väckte honom för att jag vill att han käkar innan vi hämtar Nora så det inte blir ett uppvak där och matsugen. Hoppas du också hamnar i en sån här period snart för det är verkligen så underbart.
Lättja... har det lika "lätt" som du med min Y o det är som du säger nästan skämmigt enkelt, alla borde ha det så... men MEN man får väl igen det sen kanske
O du, ang vikten, man står ofta still i perioder när man först rasat, sen ska ämnesomsättningen anpassa sig till det nya o det kan ta tid innan det börjar rasa igen men det kommer
Nä nu ska jag väl dra mig upp till dagis här...