• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Kickan 84

Hanna: Står väl på plantorna vad de heter men jag har inte tänkt gå och kolla Ska se när jag planterar dem, måste bara skriva färdigt uppsatsen först!

• Thezzizen

Angiee,  vad roligt att de lossnat med pratet hos er....!  det har gjort det här med, varmt är senaste ordet här med, kallt har hängt med ett tag men inte varmt. två o treordsmeningar kommer titt som tätt å...

Hanna, semperdroppar har vi, han avskyr dem! får väl köpa minifom också o köra båda, kan ju alltid testa.  här blåser också orkan, inge skoj att va ute eg..

nu får han mat iaf, säkert de sämsta ja kunde göra men men...

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • angiee

Egentligen läser vi geriatriska sjukdomar men medicin är ju en del io det.
    Tex hur läkemedel absorberas i kroppen, bieffekter & allt sånt därnt tråkigt
    Nu har jag just avslutat 2 kapitel om stroke & parkinsson.

Förresten var jag på sjukhuset idag & besökte mina praktikhandledare inför praktiken i höst. Ska ju va som kurator på dels kvinnokliniken & barnreumatologen. Blir nog en intressant tid men mycket sorg åxå. Svårt att sitta i samtal med föräldrar som förlorat barn i förlossning osv, men säkert lärorikt!

Nu iväg på jobb! kram!

• angiee

Jag tror V är ganska "sen" med pratet, eller bekväm. Hon pratar när hon vill (bubblar) Det kommer dock mer & mer, Jättekul!

• Kickan 84

Seth har nästan slutat prata för tillfället, bara en massa haranger som man knappt förstår jota av...

• Thezzizen

Lovisa är ju inte tidig hon med. pratade ju i stort inget när hon började dagis, då lossnade de lite o har sen  stått still igen, nu senaste två veckorna har d e lossnat rejält. Sen snackar hon på o har låånga samtal med en som man inte förstår hälften av blandat  med helt förståeliga meningar...

• Hannnas

Kick... kika när du sätter dem sen, inget brått jag är ju bara nyf som sagt... o skriv du klart uppsatsen, du är snart snaart klar

Thezz... okii, ja jag vet faktiskt inget om de dropparna bara hört att de är kanon, men äckliga då tydligen hoppas det går bättre med minifomet! nä inte alls kul att vara ute när det blåser så här, M blåser omkull... trist att vara inne dock när det ser så fint ut ute... men men...

Angiee.. ohh mitt område lite iaf men nu var det iof ett tag sedan men lite sitter väl kvar än läste ju en hel del farmakologi... men men, du klarar det säkert fint själv, det är väl mer intresset det hänger på o man kan fasen inte gilla allt..

Ang vendlas prat är hon väl inte särskilt "sen" eg? o många samlar ju ord länge för att sen bara explodera o börja prata...

Tycker det är jättekul att man kan prata med de små, M pratar ju väldigt mkt o uteslutande meningar i stort sett numer... men det är satans jobbigt med för man märker ju verkligen att de är "med" på ett helt annat sätt, på gott o ont ....

Just nu vill jag bara att Y ska stanna i tiden, inte utvecklas el växa mer utan bara vara sådär bebisig som hon är just nu

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna, ja bvc rekommenderade dem, men sa också att de var kända för att smaka illa, o som stackarn grimaserar ..  nä vi kombar dem me minifom så får vi se..

nä vi får väl se hur kvällen utvecklar sig,  får nästan ont i magen själv när ja tänker på det..

• Kickan 84

Hanna: Pausar lite just nu, strax färdig faktiskt Känns helt läskigt!

• Kickan 84

Thezz: Har du prövat att utesluta något livsmedel själv? Junes skrikningar blev lite bättre när jag inte åt lök iallafall.

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7