• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

Sa jag förresten att det ÄR svamp jag har på tuttsen... skitkul! not...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • numberone
    Hannnas skrev 2009-05-27 13:51:36 följande:
    Sa jag förresten att det ÄR svamp jag har på tuttsen... skitkul! not...
    fyyy va jobbigt!
  • numberone

Dags för Ellen att få mat.... hej så länge!!

• lurksmulan

NO: Ha ha, det låter som när jag väntade Laban! Jag hade konstant samma sf-mått som motsvarande vecka. Det betyder sf 40 i vecka 40!

Nu glömde jag ju allt jag skulle skriva för att jag tyckte det var så kul med NO´s stora mage... herregud. Amningshjärna är ordet.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Kickan 84

Vet ni vad? Nu är jag 1 sammanfattning ifrån att vara färdig!

• lurksmulan
    Kickan 84 skrev 2009-05-27 13:58:47 följande:
    Heja heja heja heja!!! Lägg skumpan på kylning!
  • Kickan 84

lurkan: Tar den på onsdag, efter opponeringen!

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2009-05-27 13:58:47 följande:
    Nice

Nu står storstädning på schemat... sen pannkakslagning och sen ut på maskjakt el nåt annat "kul"
  • lurksmulan
    Hanna: Maskjakt är väldigt poppis här också kan jag säga. Polly kommer springandes med en spade i högsta hugg "Mamma ha pade. Leta maks." Och sen får man gräva.
    Hon är ju så söt förresten, hon kan nästan hela bä bä utantill nu, men vissa ord är ju bara rapakalja eftersom hon inte vet vad de betyder. "Bä bä vita lamm, haj du LULLULLULL ja ja  (obegripligt) baaaaarn jag haj (obegripligt) LULULLLULLLULLL" Och sen skriker hon YEAH så att hon skrämmer katterna varje gång. Fantastiskt roligt!

Nu ska jag på möte. Inte alls så fantastiskt roligt.
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-05-27 14:23:34 följande:
    Hanna: Maskjakt är väldigt poppis här också kan jag säga. Polly kommer springandes med en spade i högsta hugg "Mamma ha pade. Leta maks." Och sen får man gräva. Hon är ju så söt förresten, hon kan nästan hela bä bä utantill nu, men vissa ord är ju bara rapakalja eftersom hon inte vet vad de betyder. "Bä bä vita lamm, haj du LULLULLULL ja ja  (obegripligt) baaaaarn jag haj (obegripligt) LULULLLULLLULLL" Och sen skriker hon YEAH så att hon skrämmer katterna varje gång. Fantastiskt roligt!Nu ska jag på möte. Inte alls så fantastiskt roligt.
    haha o bara för att du nämner mask igen så kom M inrusandes här:

M: mammaaaaaa, MAAAAAAAAAAAAAASK! (han hade skum från ungsrengöringen av kaminen på fingret, förmodligen var det äckligt som en mask )

Jag: torkar fingret

M: mamma, stööörsta bajskorven!

Jag: luktar o säger jamen då byter vi blöjja

M: mm

Väl på skötbordet tar jag en av Ys blöjjor på huvudet (jaja idiot jag vet )

M: hahaaaa Mamma TOKIG!

M: blöjja med BAJS! största bajskorven!

Ok... det var lite härifrån nu skriker han att han vill ha pannkaka med sylt, att jag ska ta fram ägg... herregud! jaja, dags för mat ändå...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7