• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Hannnas

zago... jaa visste inte att hon hade de hjärtanen har letat som en tok åt thezz både i stan o på nätet o så finns de där hennes första dag idag

själv har jag shoppat en låda att slänga ner sminket i, vill ha det framme men tycker det är såå fult o stökigt så det bidde en sån här http://www.pinglan.se/Product.aspx?ProductID=165

thezz... hon är ju jätteduktig! varför jämföra... betyder ju nada eg sånt

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Tack tjejer.... va goa ni är!!!

3 barnsmamma
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-05-27 20:18:07 följande:
    zago... jaa visste inte att hon hade de hjärtanen har letat som en tok åt thezz både i stan o på nätet o så finns de där hennes första dag idag själv har jag shoppat en låda att slänga ner sminket i, vill ha det framme men tycker det är såå fult o stökigt så det bidde en sån här www.pinglan.se/Product.aspx?ProductID=165thezz... hon är ju jätteduktig! varför jämföra... betyder ju nada eg sånt
    hahha..skulle kanske köpa en sån, har mitt i en sminkväska på toaletten...
    3 barnsmamma
  • MrsMurphy

Morrn morrn!

Inget dagis idag pga planeringsdag. Självfallet vaknar Nora helt plötsligt 6,25 vilket inte hör till vanligheten numera. Igår fick jag väcka henne vid 8 för att hinna iväg... Igår ville hon inte ens gå hem därifrån så hon trivs ju finemang där men jisses vad mycket dumheter hon lär sig där så det blir ju livat värre på hemmaplan nu. Hon är som en ekorre överallt! Men det är väl den stora nackdelen med förskolan, dom lär sig otroligt mycket men samtidigt så blir det mycket bus och dumheter. Så idag kommer kompis hit istället och leker och vi vuxna kan skvallra och pimpla kaffe...

Dock rejäl ågren, har en "tömma-kyl/frys/skafferi-omgång" så vi har inte handlat den sista månaden (förutom frukt och mjölk) så nu är det nästan öde i skåpen. Stora storhandlingen går av stapeln på lördag men det hade ju inte skadat att ha nåt vettigt hemma idag. Killen var utsänd för att köpa frukt igår och han kom hem med 2 kilo gröna bananer. *morrar* Fast allt går så smidigt med två barn nu och att man är pigg och så så blir jag så grymt irriterad på allt för tillfället. Jag har jättekort stubin och väldigt lätt till ilska alt gråt men jag misstänker att det är dom eländiga amningshormonerna som spökar.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Honeyflowers

morning!

v 35 idag, o tröttt..sover så himla dåligt...trött på att va gravid också...o less på att jobba...gnällinlägg blev det...bara 2 v kvar att jobba iaf!:)

• Thezzizen

Morron morron...

Riktigt grått o regningt idag, måste ju till o med tända lampor här inne. Ska ner på stan nu o hämta ut robbans försenade födellsedagspresent som är färdig nu. Ska se om jag hittar några överdelar att sätta på mig nu när de ska bli så varmt i helgen också. Ska ju på kalas på dagis imorrn o sen ska vi ha gäster på söndag...

Jag lackade ur kl fyra i morse när jag hade ca 20 cm att röra mig på i sängen. Så nu jädrar ska ungarna sova i egen säng!

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • after eight

Grattis i efterskott till bröllopsdagen Jazzy!

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • lurksmulan

Nu är vi tillbaka från ögonläkaren. Laban ska börja lappbehandlas, som vi trodde. 6 timmar om dagen 4 dagar i stöten, sen en dags vila innan 4 dagar igen osv.
    Både jag och J blev helt gråtfärdiga när vi hörde det. Hur kommer det påverka hans vardag?! Han kommer ju inte se något med ena ögat 6 timmar om dagen!

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • after eight

I dag fyller maken 33. Han uppvaktades av mig och två småfisar, den ena sjöng, den andra gick och drog i presentsnörena. Tre paket blev det och alla var nöjda och glada.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7