Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Gomorron brudar!
Varit off ett tag, legat sjuk både jag å Jordan, maken har vabbat å klarat sig från å bli sjuk. Nu är vi åter i vardagen. Sitter dock med lite jobbig hosta här på jobbet.
Vad har hänt?
Lurk: JA men det dåliga ögat är ju otränat nu.
Om det får träna så blior det ju bättre sen.
Tänk som att det är att vara högerhänt och sen gå med höger han i fickan ibland. Då tränar han ju vänster så den blir bättre!
Hannah: Hur gick det med matstol till M?
Såg att IKEA fått in en ny som kanske är mer din smak?
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90146456
Lurkan: mamma hade ett dagbarn förut som skelade REJÄLT! Han hade lapp MYCKET när han var liten, gick hur bra som helst, en vanesak. Kommer gå kanon för Laban också!
Ja vi hoppas det går bra.
Igår provade vi 25 minuter och han var helt hysterisk hela tiden eftersom han ser så pass dåligt med det ögat som inte är övertäckt. Han hade panik helt enkelt.
Usch vad trist att vara snörvlig när det är så fint väder ute! I helgen ska vi packa tänkte vi. Förhoppningsvis får vi hem flyttkartonger idag.
Sen har jag drabbats av akut kalla fötter och har allmän panik över det här med ekonomin när vi flyttar. Det kommer säkert gå bra men jag har nog alltid ekonomisk panik den här tiden i månaden tror jag.
lurk:
liten då.... det tar nog sin tid innan han vänjer sig men ge inte upp och uppmuntra honom mycket!!!
2 veckor kvar till inskrivningen på förlossningen..... huuua!!