Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Morrn!
Cyklade till jobbet i dag och är på jättehärligt humör. Solen skiner, det är fredag, det ska bli suveränt väder i helgen. *glad*
Lurkan: Hoppas Laban vänjer sig, låter inte alls som en kul upplevelse, stackaren! Och ekonomin har jag också haft panik över periodvis, det tar ett tag innan man vänjer sig vid det här med hus. ![]()
Morron morron..
Lämna t på dagis precis, och har egentligen hur mkt som helst att göra. Borde göra en helstädning på mig själv och på hela huset, fast helst vill jag sitta ute och sola. Vi får väl se hur mkt lillleman tillåter..
Kl tre idag ska vi på fest på dagis, de firar 15 år. Så det var så lövat o fint nu när jag lämnade, så det blir korvgrillning, ponnyridning, uppträdande, fiskdamm och massa skoj för barnen. Ska bli roligt!
Idag gick det bättre att få på Laban lappen, hurra!
Jag vet inte om han har den fortfarande men när jag pratade med J förut hade han haft den i över en timme och det gick jättebra.
Mormor har lovat honom att de ska åka och köpa någon fin leksak till honom för att han är så duktig, det är jättebra.
Själv tänkte jag rymma från jobbet om en timme för att följa med och hämta Polly från dagis, det är alltid mysigt. ![]()
Mysigt Lurkan. Jag tänkte också sticka vid tre. Här är alla som kossor på grönbete nu när det fina vädret kommit, alla vill hem. ![]()
Heeej tjejjer
Idag har det varit full rulle, likaså igår.. hinner inte med datorn
Igår var jag iväg o storhandlade, sen lunch på thaien med A, underbart! vi är stammisar där så vi var de enda som fick dra med barnvagnen in i restaurangen mitt under lunchrusning (hade 2 vagnar framför oss i kön in) känns nästan knas, men helt underbart bemötande annars! sen var det raskt hem stäääda o fixa, hämta M på dagis o leka... *pust* skulle haft besök från skåne igår men damen ifråga hade trampat snett o hamnat på AVC
Idag kom besöket ist, så hela fm har bestått av blöjbyten, amning, lek och förbereda alla varianter av mat (måns och grill för 8p)...
NU är jag här, med ett glas rött
tjoohooo
Lurk... härligt att höra att det gick så bra med lappen! *hejja laban*
Cia... det är den vi ska köpa! kikade på den i feb när vi var på ikea sist
gullig du är som tänker på oss
Nu ska jag läsa tillbaks lite...
*skålar med Hanna*
Här är det ett glas vitt!
JUSTer: Om du nånsin kikar in här för tillfället så går Gärdesloppet av stapeln på söndag...
Här sover lillskiten i spjälisen i vardagsrummet (öhh, bekväm av sig. Vem??
) men han lär klarvakna nu när Nora nattas iom den heeeemska tystnaden som helt plötsligt infann sig i huset.