Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
lättja: låter ju underbart, Kunde aldrig ligga o amma på natten pga att Max var tvungen o rapas efteråt och det tog sån tid, alltså var man tvungen att gå uppe runt, runt med honom.....
Ang vin så skulle jag inte få för mig att dricka när jag är gravid och inte heller när jag ammar. Fast det är okej osv...Absolut inget fel på er som gör det men jag är ingen favvis av vin osv så mig kvittar det liksom. Dricker hellre en go dricka istället! ![]()
ZAGO: Tror inte jag sagt det, för jag har nog mest hunnit läsa sista tiden, men; Grattis till det lyckade rUL:et. Såg att du blev flyttad en vecka också. Hur känns det? Hur mår du annars? Fortfarande illamående?
Orkar inte dra min status, mer än att jag är trött, trött, trött på allt. Har skrivit om det i andra tråden. Ska faktiskt hoppa i säng nu. Man är inte direkt någon nattuggla längre ![]()
Hej tjejer!
Det var inte igår!
Jag är inne och läser lite ibland men jag hinner aldrig skriva något... *skäms* Men jag finns här i kulisserna!
Verkar vara en hel del som har hänt i tråden på sista tiden, så jag hinner inte kommentera allt.
Igår blev lilleman 3 månader
och då var vi på kontroll på BVC som inkluderade 2 st sprutor vilket var mindre kul, men det gick bra. I natt hade han dock lite feber och idag har han varit lite hängig, men annars är allt bra. Han växer och frodas, kan man säga. Vågen visade 7320 gr och han är 62,5 cm lång. STOR kille!
Annars har det väl inte hänt så mycket på vår front, förutom att sambon är sjukskriven nu igen... Följetången fortsätter...
Nu vill lilleman ha mat igen, men jag ville bara kika in och tala om att vi lever!
Sköt om er tills vi hörs nästa gång!

Morron morron!
Grattis till alla oss mammor idag
Ja hurra för oss mammor!
Underbart väder ute, nu ska vi sticka på kalas!