• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • after eight

Goddagens!

Trist att vara tillbaka på jobbet efter en så hääärlig helg. Värker i hela kroppen efter allt mitt planterande. Här är strålande solsken, barnen hade på sig shorts till dagis i dag. Det ska bli uppemot 26 grader. {#lang_emotions_sunny}

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Thezzizen

morron,,,,

här känner man sig helt nder isen. Helg känns inte som det varit ngn .... iallafall har inte jag haft någon..  R tycker han ska jobba idag så han ser ja nog inte förrän jag gått o lagt mig. Har en mini som sriker o kräver att bli buren o buffad på så ngt ut kommer man väl inte. SKOj

Här blir  de regn o kallt resten av veckan så man hade j gärna vart ledig o ute ...

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Thezzizen

Lycka till idag NO

• lurksmulan

Lättja: De kan ringa upp dig, det kan man välja. Det gjorde jag sist, jättesmidigt!

Hanna: Ja enligt smhi blir det kallt och regnigt resten av veckan! Supertrist.

Thezz: Kram till dig! Trivs han inte i vagnen då?

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MrsMurphy

Lurkan: Jag valde det också! Mest störigt och stressande, jag hatar verkligen att vänta på att telefonen ska ringa för jag kan inte fokusera på nånting under den tiden förrän det är avklarat. Får hjärnspöken hela tiden...

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Thezzizen

Vilken vecka kommer skattepengarna? ngn som vet?

Lurka, jo om han sover, men nu är  han inte nöjd med ngt känns e som. jag tycker de är skitfrustrerande att inte ha några rutiner..

o ja känner inte för vagnpromenader i värmen, jag vill påta i trädgården o ha en nöjd o glad kille..  Oh en sambo som är hemma.

• MrsMurphy

Min grabb älskar sin vagn men det blir bastu här på baksidan så nu funkar det inge vidare ändå. Man kan ju inte riktigt styra över hur varmt det är i skuggan... *svär* I denna stund är det 31 grader i skuggan och då kvittar det hur avklädd och luftande han får ha det. Han blir riktigt missnöjd. Så vi är förpassade att vara inne nu.

• Thezzizen

Lättja, det är verkligen nackdelen med dessa små nu, de trivs ju bäst inne. Men en annan trivs ju bäst ute...

Nu sover han iaf på altanen, fläktar på ganska bra här dock. Så jag har bundit om häcken iallafall. Dock såg jag ju en miljon andra saker som jag vill ge mig på. Typ tistelsnåret som är på väg in i häcken som skulle behöva besprutas, men de bllåser nog för mkt för det plus så är de onödigt om de blir regn i morrn. 

Lättja, hur lång tid tig de för din karl att få pappadagsersättningen fr fk nu.  Vi skulle behöva de där tio dagarna...  Ngn som vet handlägnningstiden?

• MrsMurphy

Thezz: Han har inte fått det än... Så lika bra ni ringer om det börjar krisa. 5 veckor tror jag att det egentligen ska vara i handläggningstid.   

• MrsMurphy

På tal om tistlar... {#lang_emotions_yell} Nu har dom börjat dyka upp överallt i rabatten! Hur blir man av med fanskapen? Kan lova att det är absolut sista gången som jag använder finfin kompostjord i dessa rabatter! *gnisslar tänder*

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7