• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • zagolik

Grattis på morsdag alla underbara!!! {#lang_emotions_heart}

Emil är superförkyld och rinnig i ögonen så antingen är det allergi eller tänderna...

Vi har varit ute på en lååååång promenad i dag och jag har fåt jätte mtk färg! Kul! Behöver inte ligga på stranden och pressa!

Emil har sovit en gång innan middagen idag bara sen inget mer så han sover nog gott sen!

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091102♥
  • MizzLizzy

Ja Grattis alla goa mammor Hoppas att ni haft en härligt dag.

Själv har jag tagit hand om en grinig och förkyld F, sovit kasst i natt pga samma griniga tjej samt att de hade fest i lokalen som ligger i källaren ....
    Precis vad jag behövde *NOT* Lyckades dessutom knäcka till ngt emellan skulderbladen när jag skulle lyfta F innan så nu har jag nackspärr också.
    *nynnar "Things can only get better" *

ZAGO: Har också mina funderingar om det är tänder på G hos F. Har ju haft lite feber igår och idag (knappt någon idag) och näsan rinner och hon vill inte äta. Väldigt lös i magen också. Hon har varit hyfsat pigg för övrigt, men mer än nådigt grinig mellan varven. Hon har alltid varit lite påverkad de andra gångerna men inte så här mkt, men har hört att kindtänderna ska vara rätt jobbiga och BVC sköterskan sa att det är de som står näst på tur.

♥ Fanny ♥ 080130 Lillebror BF 091108
  • lurksmulan

Morron!

Idag får man passa på och njuta, sen blir det regn och kallt igen! Trist att vara på jobbet bara...

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • numberone

Hej hej!

Idag har vi fullt upp med möte på dagis med personal från hab. sen ska vi gipsa ellens ben så hon får ett ståskal för ståträning.

Imorn hoppas vi kunna åka till ikea och köpa klart alla delar till badrummet.. har köpt kökssskåp men hälften av sakerna var slut....

På onsdag är det mvc och på kvällen ska anders och jag gå ut på restaurang och få lite tid ensamma. Ska bli jätte mysigt... 

• Hannnas

Goförmiddag

Underbart väder! o Lurk... det ska vara fint imorgon med!

Angiee... nä jag vet att det inte var kritik är bara jäkligt trött på att folk inte kan räkna den enklaste matten o att man ofta får "försvara" sig om man dricker o ammar... full med barn köper jag att man inte ska vara, det retar mig däremot att folk tar för givet att man blir packad när man dricker... inte min mentalitet direkt...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Morron morron!

Helgen har varit fullspäckad och igår fyllde svärmor 60 samt att det var tävlande med Bugattin. Svärfar vann och killen kom 2:a! Nästa steg är att drilla ungarna i lådbilstävlande så ska vi ta hem full pott om några år...

Det var dock riktigt eländigt att vara ute med liten skrutt HELA dagen i den värmen och idag verkar det inte bli bättre heller.

Ska göra ett superryck här för det ser ut som 7 svåra år efter denna hektiska helg.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan
    Hanna: Inte här tyvärr! 13 grader och regn!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas

Lurk... nämeeen hmm ja jag hade iof tyckt det var skönt med en sån dag här nu, men kommer på onsdag tror jag... man vet aldrig, kanske redan imorgon här med...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

*morr* Inte fått mina pengar från fk. Plats 260 nånting och beräknad kötid i 26 minuter.

Allt är såååååååå naturligt så...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7