Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Mors!
Regn här i sthlm idag. Tråkigt!
Var nyss ute på tomten & träffade grundentreprenören som skall sätta igång arbetet nu till veckan. KUL! Nu händer det grejjor!
FÖ är det en jobbig tid just nu
Min absolut närmsta vän har fått matstrupscancer & har opererat bort den för en vecka sedan. Komlikationer har tillstött i form av någon infektion som läk inte vet vartifrån den kommer. Hon ligger nu nersövd med andningshjälp på IVA sedan 4 dagar tillbaka. Det är tungt. Jag är ledsen & orolig. Hoppas att det vänder nu!
Här regnar det också! Har lämpat av Nora på dagis och på vägen dit var hon så glad pga regnet. Hon tycker det är dödskul att plaska runt när det regnar och var utstyrd i full regnmundering men då skulle dom vara inne pga regnet??!! Jag blev rätt arg faktiskt för dom ska ju vara ute oavsett vädret... Och jag ser hellre att dom är ute när det regnar än när det är 30 grader varmt och sol... *mutter*
Jag är jättenöjd med denna förskola för personalen är jätterar och lokalerna kalas så detta är det första jag lackar ur på. Men ska inte förhasta mig för det är en nyöppnad avdelning så dessa barn har inte varit där så länge så alla kanske inte har kläder på plats etc så att det är sånt som strular.
Lättja, ha ha jag hoppas att de skulle vara inne idag ja, för lovisa har inet regnställ, ellr hon har ett fodrat på dagis för det blir liiiiite varmt
Angiee, så trååkigt att höra, hoppas det vänder snart!
Lurka, vad duktig han är! han kanske aaccepterar den fortare än ni trodde
typiskt så var det stängt just idag där jag skulle prata om dop. bara för man ska ta tag i saker. Efterkontrollen är fixad nu iaf..
Killen igger i matkoma nu i mitt knä, lugn o nöjd för en gångs skull ...
Vart kan man hitta biliga snygga regnställ??? måste ha nytt till L verkligen..
Det är ju i Götet ni ska bo, tjejer! Sveriges framsida, vet ni. Här har vi fortfarande strålande sol och varmt. 
Angiee: Fy vad ledsamt! Hoppas verkligen att det vänder för din kompis nu. Förstår att du är ledsen och orolig. Hur klarar man sig utan matstrupe? Fixar de en artificiell, eller får man mat rakt in i magen, utan att den ska passera halsen? Kommer hon inte kunna äta igen då? Dumma frågor kanske, men det har jag aldrig hört talas om, okunniga jag.
Är det nån som varit i Hurghada, Egypten?
Vi vill komma iväg i november och egentligen var vi lite sugna på Kap Verde, men det blir några tusenlappar för mycket. Vi tänker oss nog ett all inclusive (jösses, jag som tidigare vägrat). Blir man uttråkad två veckor där, tror ni? Vi är ju inte direkt på jakt efter stora utflykter, det blir för meckigt med barnen. Och mitt främsta mål med resan är att komma bort, till sol och värme och bara få slappna av, stressa ner, för jag har ju verkligen inte mått bra på sistone.
Ja, 10 dagar vore optimalt, men en vecka känns för kort för att jag ska hinna stressa ner. De hotellen vi kollar på är 4+ och där ingår i princip allt. Vi brukar inte lyxa till det så, men vi kände att vi behöver det.
Vilken månad var ni där?