• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • lurksmulan
    after eight skrev 2009-06-02 10:44:13 följande:
    Vilken månad var ni där?
    Månadsskiftet mars/april.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • angiee

AE

De har skapat en ny matsrupe med hjälp av hennes tjocktarm så nu ska hon lära sig äta igen, en låååång resa & mycket jobbig såklart!

• Thezzizen

jag är såå hungrig!!!!  Vad ska man hitta på till lunch tro, bästa att snabba sig medans kisen sover så lugnt och skönt fortfarande.

Hmmm lösgodis skulle vara gott, hur kan man vara sååå grymt sugen???

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Thezzizen
    angiee skrev 2009-06-02 11:20:23 följande:
    thezzomelett äter jag nu!
    åh, det är ju sågott. kanske man skulle slänga ihop en sån, tack för tipset!
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • after eight
    lurksmulan skrev 2009-06-02 10:54:55 följande:
    Månadsskiftet mars/april.
    Känns kanske lite säkrare då på Kanarieöarna. Jag var på Fuerteventura i början av januari en gång och halva veckan regnade det. Därför är jag skeptisk mot Kanarieöarna i mitten/slutet av november.
    angiee skrev 2009-06-02 11:15:23 följande:
    AEDe har skapat en ny matsrupe med hjälp av hennes tjocktarm så nu ska hon lära sig äta igen, en låååång resa & mycket jobbig såklart!
    Usch, stackars tjej! Men vad läkarna nu för tiden är duktiga. Har de fått bort all cancer då?
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • lurksmulan
    Thezz: Vi har ätit blodpudding precis!

AE: Jag har varit på Lanzarote i januari och det var inte varmt kan jag säga! Det gör stor skillnad på ett par månader när det gäller värme. Vi hade ju 21-25 grader under den veckan vi var iväg nu.
  • MagdaA

hej! knappt hunnit kika in här alls senaste dagarna. fullt upp här hemma med allt möjligt. håller på att göra om ute på gården så all ledig tid går till det. Hoppas alla mår bra och att ni får njuta av lite sol! Här är allt bra,  förutom att jag har nått konstigt illamående igen. Mått illa och haft ont i magen sen igår mitt på dan, trött å hängig men vet itne varför. Hoppas iaf att det går över snart. Ska upp till Umå på vårruset i morgon så det hade varit skönt om man kännt sig pigg.

nu ska jag röja lite innan A vaknar. Kram på er!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan

Stor humor idag när vi byggde lego.
    Jag: Vad fint du har gjort Laban.
    Laban: Tack! Det är en bovmaskin.
    Jag: M-hm...?
    Polly räcker fram sin lilla duplohög som hon byggt.
    Jag: Åh du har också gjort fint!
    Polly: Gjort fint!
    Jag: Vad är det?
    Polly: Lego!
    En dum fråga får ett dumt svar....

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7