• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone

Hej hå! Igår var jag en liten satmara å tvingade pappa och Anders att bära utav bara helsike. Blir jätte bra när det blir klart! Det är ett par saker kvar som skall flyttas och så är det rullgardiner som skall sättas upp. Idag ska jag klippa mig (Tyvärr vill inte mitt hår bli så som jag vill men men) och ikväll ska vi ut å äta eftersom det inte blev av igår...

• zagolik

Bra no! Iof tycker jag att Anders borde fatta det själv utan att du ska tvinga han!

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091102♥
  • Hannnas

Morron

Händer här?

Jag har fått iväg M till dagis idag, återigen i foppisarna som han vägrar ta av sig, lyckades iaf lura av honom dem igår genom att få i honom i badet

Ska iväg o köpa ett fotbollsmål till M idag, har lovat honom ett o nu pratar han inte om annat så det blir att åka iväg idag...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Magda: Det låter inte alls otroligt! Så mycket som du tränar och rör dig!

För att fortsätta berätta om roliga saker gällande Polly. Hon fick en docka av min mamma, en från Fifi och blomsterfröna. Hon heter Gullan. Men Polly har liten svårt att säga det så det blir Bullan eller Bullen.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA

lurkan: du har inte sett mig irl, emn jag lovar, ingen 36:a här och kommer aldrig att bli heller.

nu tänker jag ta mtt monster på en utflykt till pappas jobb. å helst lämnar jag honom där. *suck*

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-06-04 09:27:36 följande:
    Magda: Det låter inte alls otroligt! Så mycket som du tränar och rör dig!För att fortsätta berätta om roliga saker gällande Polly. Hon fick en docka av min mamma, en från Fifi och blomsterfröna. Hon heter Gullan. Men Polly har liten svårt att säga det så det blir Bullan eller Bullen.
    o preciiis när jag läser det här inlägget sjunger signatur melodin till Fifi i bakgrunden
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

Ville bara tala om att vi lever.

Har det väldigt jobbigt just nu, kikar in ibland men orkar inte lämna nån kommentar.

Men vi finns här.

På måndag börjar jag jobba 75%, mot min och läkarens ovilja. Men jag ska klara det, för att jag måste. Ska ringa rektorn å prata med henne idag ... får se hur allt kommer att bli med barnomsorgen osv. Har ett enormt hat mot FK just nu. Men deras statistik ser väl bättre ut, för de har ju fått ut någon på arbetsmarknaden igen.

Som grädde på moset så var vi med Jordan till läkaren igår för att han fortfarande är så himla snorig, i över 1½månad har han gått å snorat nu. Å hostar så han blir blå om nätterna. ... blev remiss till öron för operation av rör i öronen, halsmandlarna & näspolyper.

Ingreppen i sig är ju "vanliga" å inget farligt, men för mig blev det som om han ska undergå värsta tänkbara operation. Känslorna svämmade över. Vet inte om nån förstår? Men tanken att vandra i samma korridorer vi gjorde under de 5 veckor vi låg på neo är skrämmande. Att behöva söva honom känns skrämmande ... jobbigt helt enkelt. Inget jag behövde nu när allt är så jobbigt som det är. Men det är ju för hans bästa ....

inget kommer ske förrän efter sommaren, så vi kanske ligger på operationsbordet båda två samma månad.

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • zagolik
    Hannnas skrev 2009-06-04 09:32:32 följande:
    o preciiis när jag läser det här inlägget sjunger signatur melodin till Fifi i bakgrunden
    här med
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091102♥
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7