• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

nån som vet hur magkatarr känns?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Honeyflowers

magda: det liksom bränner och suger i övre delen av magen, ovanför naveln, man kan också känna sig illamående och "uppstoppad" lixom.. riktigt obehaglig känsla.

• after eight
    Hannnas skrev 2009-06-04 12:21:52 följande:
    SÅ... tillbaks från lillstan, o fotbollsmålet är monterat o står nu o glänser på tomten ska bli såå kul att hämta M på dagis sen o visa honom AE... jag kan inte peppa så mkt då jag inte har någon erfarenhet av egypten MEN det är en resa ni ska göra ju! underbart att komma iväg o få njuta hela familjen o några tusenlappar mer som KVresan hade kostat hade säkert inte gjort er gladare   Vi ska oxå iväg på en AI-resa nästa år, hösten har vi tänkt, typ slutet okt, början nov... några tips på vart man kan åka? inte fööör dyrt (ej thailand mao) o vaarmt ska det vara... idéer?
    Egypten.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • after eight

Suck! Jag blir så less över att vissa människor här på FL söker konflikter. Jag blir beskylld för att vara nedvärderande, när personen ifråga verkar välja att missförstå mig, eller så läser hon inte tillräckligt noggrant det jag skrivit.

• Hannnas
    MagdaA skrev 2009-06-04 12:31:51 följande:
    nån som vet hur magkatarr känns?
    o det kan göra ONT som fan! jag hade det, på gränsen till magsår för ganska många år sen o det gjorde huur ont som helst! fy...

AE... jaaaa svårt att övertala maken om det bara han har fixerat sig vid att han inte vill dit fattar inte! *mutter* men men övertalning o kanske lite fina bilder från er resa sen så är det kanske klappat o klart
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Jag har ju haft magkatarr sedan 92. Då började det med ett enormt sug i magen, blandat med lite illamående. Svårt att veta när man var hungrig och när det var magkatarr.

När det nu blossade upp senast trodde jag ju att det var magsjuka, för jag fick diarréer. Och jag har en kompis som fick kräkningar. Så det kan ta sig olika former.

• after eight
    Hannnas skrev 2009-06-04 12:37:30 följande:
    o det kan göra ONT som fan! jag hade det, på gränsen till magsår för ganska många år sen o det gjorde huur ont som helst! fy...AE... jaaaa svårt att övertala maken om det bara han har fixerat sig vid att han inte vill dit fattar inte! *mutter* men men övertalning o kanske lite fina bilder från er resa sen så är det kanske klappat o klart
    Är han rädd för oroligheter? För det var jag. Men på Fritidsresor hävdar de att de aldrig någonsin haft en attack på något av deras resorter. Men vi ska å andra sidan inte ut på massa utflykter heller.

Kap Verde är ju ett alternativ då kanske. Har ni drygt ett år på er att spara hinner ni väl det. Då verkar Boavista vara den bästa ön, utav de charteröarna som finns.

Annars finns ju Kanarieöarna, men det känns inte lika varmt och solsäkert i november.
  • Hannnas
    after eight skrev 2009-06-04 12:42:38 följande:
    Är han rädd för oroligheter? För det var jag. Men på Fritidsresor hävdar de att de aldrig någonsin haft en attack på något av deras resorter. Men vi ska å andra sidan inte ut på massa utflykter heller.Kap Verde är ju ett alternativ då kanske. Har ni drygt ett år på er att spara hinner ni väl det. Då verkar Boavista vara den bästa ön, utav de charteröarna som finns.Annars finns ju Kanarieöarna, men det känns inte lika varmt och solsäkert i november.
    Vad kostar en resa till kapverde? kommer inte spara får rotavdraget nästa sommar så vi ska göra altan o en resa tänkte vi

Jepp tror han är rädd för oroligheter onödigt tycker ju jag...
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Kap Verde All inclusive på 4-stjärningt kostar runt 40 000 för två veckor. Sen behöver du ju ändå ha lite fickpengar, om ni vill lämna resorten och göra lite utflykter. Det tar ungefär 8 timmar att flyga dit och det är varmt i november.

• lurksmulan
    Magda: Magkatarr kan även göra ont på ett "knastrande" sätt högt upp i magen, precis där revbenen går ihop.

ae: Det finns alltid folk på fl som söker konflikter tyvärr. Jag vet inte hur många gånger jag börjat skriva ett svar och sen tagit bort det för att jag känner att det aldrig kommer vara värt det tjaffs som kommer uppstå.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7