• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

hf: ta det lugnt? här måste pojken aktiveras för att dagens ska vara någorulnda uthärdlig!

frukosten intagen, bara de va ju en historia för sig!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

HF: lugn? var då? när då? Önskar jag kunde hitta den delen av honom nån gång!

• zagolik

Morrn!!

Åhhhhh,lägenheten var helt otroligt underbar alltså! Jag vill flytta in där nu!!! Sååååå fräsch och helt perfekt för oss! Rummen för barnen är lite små men äsch,det är en bagatell Man såg havet jätte bra från vårt sovrum och från ballkongen. Ljuvligt! Tänk att varje morgon titta ut mot havet såååå nära.

2 badrum med dusch i båda varav ett är perfekt med en bänk där skötbord och annat kan vara och tvättmaskin/torktumlare. Inget som var fel på lägenheten förutom dom 2 små rummen men som sagt det gör inget alls.

Så nu har vi tackat ja och tackar nu de andra 2 nej före oss så är den vår eller att dom inte av någon anledning får skriva kontrakt eller att dom kanske fått annat erbjudande. Inflyttningen hade varit perfekt med. 1 september. Man har tills på tisdag att bestämma sig så då får vi veta vem som fick den och blir det inte vi då får vi även veta hur lång tid den som fick den stod i kön för att få plats nr 1. Det är intressant när det blir en lägenhet ledig igen där för då kommer vi absolut söka om inte vi hittat nåt annat såklart

Det skulle komma 2 och kolla på lägenheten efter oss igår kväll...så det var ju inte bra men dom kanske bara är nyfikna.

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091102♥
  • zagolik
    Gizmo 75 skrev 2009-06-03 19:15:54 följande:
    Datahackern Nora!!!!
  • zagolik

Min måste med aktiveras!! Vi har varit iväg hela veckan på nåt och även idag. Det är en teater som ska komma till öppna förskolan så det ska vi kolla på. Igår var vi iväg och åkte strandtåget halva dan. Superkul!

• after eight

Vad spännande Zago! Jag håller tummarna för att ni får den.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • lurksmulan
    ae: Har de hattparad? Vad roligt!

zago: Kul att den var så fin, hoppas ni får den!

Lättja: Polly har väldigt bestämda åsikter om framför allt kläder och mat. Riktig tjej alltså. De kläder jag tar fram åt henne duger inte (!!) utan hon går och hämtar andra, och maten är hopplös. Ibland ska man skära, ibland inte, små bitar, stora bitar, sås eller inte, ketchup som var favorit förut får inte komma i närheten av hennes tallrik längre, hon har slutat äta med gaffel och äter bara med sked etc. Hon kan dessutom tacka ja till sås och precis när man börjat hälla ändrar hon sig och skriker hejdlöst. Om såsen då nått ner till maten är den oätlig.

Jaaa men jag har ju glömt att berätta! För ett par veckor sen när vi satt och åt gick hon ner från stolen helt plöstligt. "Nääää sitta!". Nähä, och varför inte det? "Pjutt stolen". Då hade hon väl pruttat och sen kunde hon inte sitta kvar där längre! Det var fantastiskt roligt måste jag säga! Vi försökte förklara att prutten var långt borta vid det här laget men hon kunde inte gå tillbaka. "Nää sitta stolen. Pjutt"
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA

jag gjorde nått roligt igår. köpte en klänning som jag ksa ha när vi ska på bröllop i juli och augusti. det roligaste av allt, jag kunde köpa strl 36! helt galet, jag är VERKLIGEN INTE en 36:a, måste varit en konstig modell. men de kändes ju bra för stunden iaf

• zagolik

AE & Lurk. Tack!! Hade känts ännu bättre om vi var 2:a men jag vet sånna som har varit nr 4 och fått lägenheter så det finns en chans. Tyvärr finns inga bilder men får vi den ska jag fota massor

Kul med hatparad ja...vad blev det för hatt till I då?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7